September 4, 2002
Twin_Pixel wrote: [quote=peppe20][quote=Twin_Pixel][quote=twinsen]Jag läste en barnbok för länge sen, då var det en kille som hade för mycket pengar, han funderade på att köpa apor för pengarna, två stycken.
Kan det vara nåt?
Hahahaha!!! Jag ska definitivt tjacka en apa när jag får råd!
olagligt
Min hampa är inte heller laglig 😉
NileCity 105,6! Din harschpipa i humlegården 🙂
March 20, 2003
Jerry wrote: http://www.bris.se
Du tycker inte det finns vettigare saker att lägga sina surt förvärvade pengar på??
October 27, 2001
Pim_ wrote: [quote=Jerry]www.bris.se
Du tycker inte det finns vettigare saker att lägga sina surt förvärvade pengar på??
Jerry försöker bara få sin del av kakan 😉
June 20, 2002
hur kan man ha problem med att göra av med pengar???
har tusentals saker jag vill köpa...
mp3-spelare, resa till Nya Zeeland, kläder, datorprylar, GameCube-spel, ny stereo-anläggning, ordentlig hemmabio, bil + körkort, spara till insats i lägenhet när den dagen kommer o.s.v. o.s.v.
vissa saker blir av när jag får lön, men troligen inte alla... 🙂
June 3, 2001
boogey wrote: hur kan man ha problem med att göra av med pengar???
Håller med..
Jag vill t.ex ha 19" titan fälgar te Mercan, trimma den "lite" på Brabus, "liten" vinge på bakluckan, sidotjolar, ny frontspoiler, 3 stycken 12" basar, nya diskanter i fram, en ny processor, ett Radeon 9800PRO kort, nytt moderkort, Logitech Z-680 högtalare, såna där tuffa pedaler med kopplingspedal och "äkta" växellåda till PC:n, ny digitalkamera, en Air Condition att ha på rummet... listan kan göras lång och nog faen går det åt stålar.
3 Guest(s)