November 26, 2002
Kizo wrote: [quote=John_lz][quote=Kizo][quote=John_lz](bl a 50" plasma-tv)
Det får du för 20k i Ryssland. 🙂 Hade jag haft en "aning" mer cash hade jag köpt en i påsk då jag ska dit.
Det är ju det bara det att om man har 20-30K att göra av med så måste man prioritera, och plasma kommer inte tillräkligt högt på listan för att bli aktuellt. Skulle jag ha 20-30K till övers så skulle det gå till renovering av stugan. Men om jag hade haft 10 miljoner så hade jag lätt kommit ner i prioriteringslistan så jag hade köpt mig en plasma. Om det idag inte fanns andra speciella saker jag behövde eller ville ha så hade jag säkert köpt en plasma, men det är ju så mycket mer man vill ha. Det går ju att se på en vanlig tv också...
Sant, jag såg att du hade högre prioriteringar. Två datorer var ett bra val, t.ex.
Jag vill ha 2 burkar! 😀 Igår t ex så hade jag lånat ett par DVDer av en polare som spelat in en golftävling på TV och skulle konvertera om dom till DivX. Då står datorn på 100% CPU användning i flera timmar och är helt obrukbar till något annat. Sen kan man ju diskutera vilket som skulle gå före: plasma eller en till dator. Min lista tidigare var väl ingen strikt prioritetsordning, utan snarare en uppräkning i vilken ordning jag hade börjat spendera pengarna.
OBS! För er som reagerade på golftävling och tror jag döljer filmkopiering så var det faktiskt en golftävling: US Masters 2004. Men det kanske varit bättre om ngn tror jag kopeirar film än att jag erkänner att jag ser på en inspelad 1 år gammal golftävling...
October 22, 2002
John_lz wrote:
OBS! För er som reagerade på golftävling och tror jag döljer filmkopiering så var det faktiskt en golftävling: US Masters 2004. Men det kanske varit bättre om ngn tror jag kopeirar film än att jag erkänner att jag ser på en inspelad 1 år gammal golftävling...
Tror nästan att kopieringen är mer accepterad än att kolla på en 1 år gammal golftävling 😀
September 16, 2002
fisken wrote: [quote=John_lz]
Tror nästan att kopieringen är mer accepterad än att kolla på en 1 år gammal golftävling 😀
1 Guest(s)