September 25, 2005
February 12, 2006
January 8, 2005
Poontus wrote: jag tänkte det att om man tar det lite lugnt med pengarna i början så kan man leva ganska så bra på räntan, om vi säger 4% ränta så är det 40 mille på ett år 😀
hehe så tänkte jag också, in med skiten på banken och lev loppan för räntan, tänk dig, din ätt är eknomomiskt tryggad för all framtid 🙂
January 22, 2006
Poontus wrote: jag tänkte det att om man tar det lite lugnt med pengarna i början så kan man leva ganska så bra på räntan, om vi säger 4% ränta så är det 40 mille på ett år 😀
Precis vad jag oxå slulle ha gjort.
Sedan andra året när man fick ränta på pengarna då skulle man börja shoppa 😉
July 18, 2003
Lehto wrote: [quote=Poontus]jag tänkte det att om man tar det lite lugnt med pengarna i början så kan man leva ganska så bra på räntan, om vi säger 4% ränta så är det 40 mille på ett år 😀
Precis vad jag oxå slulle ha gjort.
Sedan andra året när man fick ränta på pengarna då skulle man börja shoppa 😉
jo för en 1miljard räcker ju inte till att både bränna pengar på skit och få ränta xD man behöver ju inte 3-4 mille i månaden resten av sitt liv för att överleva, man kan ju ta så att man får 36mille om året (3 mille månaden) på ett konto, sen bränna resten på skit 😀
dessutom var väl trådfrågan: Vad skulle du köpa? och inte "hur skulle du vara smyggay och spara på dom..
goosh people! Så till och med när ni dagdrömmer så drömmer ni om att ha pengar sparade på ett konto? har ni inga drömmar? Jag hade köpt snask och f nask för hela rasket! pengarna hade ändå aldrig tagit slut
August 16, 2003
för er som har missat så är tråden nog skapad efter denna nyhet: http://dinapengar.se/Avdelning.....;Refresh=1
4 Guest(s)