January 7, 2006
Delph1 wrote: Spammande ska inte resultera i belöning...
//andreas
Vaddå belöning?
Jag tycker att Veteran är att byta ner sig med tanke på vad jag har för titel nu, så jag får nog ta det lugnt på forumet om jag någon gång skulle börja närma mig 5000 inlägg 🙂
On topic: Köpa saker som jag vill ja och försöka vara så diskret som möjligt.
July 27, 2002
Jag hade erbjudit finansering till projekt jag gillat. Försörjt NH med bandbredd och andra sidor man velat.
Fixat 1000/1000 mbit och köpt någon serverdator för någon mille kanske.
Men jag hade inte glänsat för allmänheten eller åkt limo ..
Skiroy skulle kanske fått en ny ismaskin till jobbet. :)R
December 6, 2006
Göra upp med en bank som betalar ut xxx.xxx.xxx antal kronor i månaden till jag blir xx antal år gammal.
Köpa mark ute på landet och riva vår sommarstuga samt bygga upp ett nytt på runt 10 rum, vinterbeboligt, bastu m.m.
Köpa vår granne på landet en grävmaskin.
Någon slags monsterdator, igen ;>
50" plasma TV
Vette fan .. 1 miljard är lite pengar.
October 2, 2003
Jag skulle köpa en stor herrgård o dra in fett bredband. Skulle köpa en 20 grymma datorer och bygga en stor hembio. Det ska vara datorer, tv-spel, skärmar, colakylar, barer överallt. Sen bara låta polare och komma över när de vill och leka.
En riktig lekstuga! Och feta lambos i garaget, Skateramper utanför.
Måste revidera vad jag skulle köpa, blir bara en mindre snusfabrik, eftersom jag idag affärat åt mej 4 sprittans vinterdäck..
😉
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
April 24, 2007
skänka en del, investera i nystarade företag där jag ger dem start cash o dem ger mig en stor del av visnten , räntan skulle var sjkukt mycket på 1 miljard. att köpa afrika går nog inte, varken ekonomiskt eller praktiskt.
saker, helt ny dator, någon supertrimmad supra, skyline, 240sx, porsche caenne, hummer H1 och H2 , hus i USA, sverige, aien . o spanien. skafaf en börshaj som smarbetar med mej , jag bidar med cahc för aktierana han hittar bra deals, splitter 30-70 til mej. ;D
det finns många sätt att bränns $
internet cafe med gigalan o fetaste datorenra. alt dessa endast til "fattiga" barn, (detta är välgörenhet).
typ 50 datorer som drar 14000poäng i 3dmark 06 minst.
köpa in mej i google, intel. får nog var med på möten o kanske bestämma lite. 😛 synd ad Google aktien ligger på 700$ styck.
February 12, 2003
PaleRider wrote: Jag skulle köpa en stor herrgård o dra in fett bredband. Skulle köpa en 20 grymma datorer och bygga en stor hembio. Det ska vara datorer, tv-spel, skärmar, colakylar, barer överallt. Sen bara låta polare och komma över när de vill och leka.
En riktig lekstuga! Och feta lambos i garaget, Skateramper utanför.
Känns som om det skulle vara fattigt med brudar med den inredningen. 😛
March 10, 2002
vdlight wrote: köpa upp alla fotbollslag.. banna bort fotbollshuliganer, bjuda tjejer på gratis inträde.. försöka skapa något bra. fotbollsmatcher som t.om. familjer kan gå på utan att beöva se idioter spöa varandra hela tiden.
sen prylar prylar prylar för allt som är kvar
Ja för de brukar slåss på läktaren.
September 16, 2007
Dehman wrote: [quote=vdlight]köpa upp alla fotbollslag.. banna bort fotbollshuliganer, bjuda tjejer på gratis inträde.. försöka skapa något bra. fotbollsmatcher som t.om. familjer kan gå på utan att beöva se idioter spöa varandra hela tiden.
sen prylar prylar prylar för allt som är kvar
Ja för de brukar slåss på läktaren.
Vem sa det? Idioterna slåss väl utanför...
2 Guest(s)