V..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 28, 2004
November 4, 2002
Finns två partier som jag ALDRIG skulle rösta på.
MP
V
Värre jävla pack får man leta efter, jag blir så fruktansvärt förbannad bara jag hör MPs inkompetenta språkrör eller kommunistpacket V.
Dem höjer skatten på bensin för att vi skall vara rädda om naturen.
Dem vill aveckla kärnkraften, och köpa el som är producerad i Polen med kol, det finns ingen som helst rening på dem kraftverken. Dem är så jävla kassa så man undrar hur i helvete deras morsor har behandlat dem.
Kärnkraften är ju för helvete det renaste/ekonomiska/miljövänligaste som finns. Om all el i världen vore producerad med kärnkraft skulle vi inte alls ha så höga halter av gift i luften. Nu har man till och med tagit i bruk kärnkraftverk som stannar av naturlagarna innan det blir en härdsmälta, nu finns det fan ingenting som kan gå fel.
Sen att man måste gräva ner avfallet långt ner i berggrunden där ingen har satt sin fot, och aldrig kommer sätta sin fot. Spelar fan ingen roll. Man återför bara det man har tagit ur jorden tillbaka till jorden. inga djur eller nåt som blir skadat av det..
Men eftersom MP och V är så fruktansvärt insnöade kommer dem aldrig att fatta det..
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
October 18, 2004
GeneSiS wrote: Finns två partier som jag ALDRIG skulle rösta på.
MP
VVärre j**la pack får man leta efter, jag blir så fruktansvärt förbannad bara jag hör MPs inkompetenta språkrör eller kommunistpacket V.
.
(kortade ner ditt långa inlägg en aning.. )
Kan inte annat än hlla med om allting du skrev.. så rätt.
March 14, 2004
Gueno wrote: [quote=Lukascool][quote=Gueno][quote=spazz]Blankt.
Du får ju int rösta. :bgrin:
SD.. gjorde det sist och tänker göra det igen.
Måste nog varit den bästa motivationen jag sett på länge.
Jag tycker dom har bra grejer att komma med. OK!
Vad är det du gillar med SD? Tycker själv att dom är bra men vad tycker du dom har för bra argument?
2 Guest(s)