March 10, 2002
obelix wrote: [quote=Dehman]Jag hade röstat på Dehman-partiet. Den första åtgärden som kommer ske när jag blir statsminister är sänkt skatt på ölen. ;P
Du har min röst, vilket ingen annan har fått innan.
Du vet vad man ska prioritera märker jag. :pidu:
Jepp, tror man skulle få ganska många väljare om man drev den frågan. 😉
May 11, 2002
January 5, 2002
Moderaterna är lite för mycket eller lite för lite liberala för min smak*, men i brist på annat blir det nog en röst på M och därmed borgarna ändå.
* Jag har både konservativa och nyliberala värderingar, och M ligger därmed mitt emellan mina värderingars poler utan att för den sakens skull innefatta något 🙂
October 24, 2002
Lukascool wrote: [quote=Gueno][quote=spazz]Blankt.
Du får ju int rösta. :bgrin:
SD.. gjorde det sist och tänker göra det igen.
Måste nog varit den bästa motivationen jag sett på länge.
Motivationen? Motiveringen menar du nog 🙂
Lukascool wrote: Jag är fattig så det blir väl V, men sen när jag blir rik blir det utan tvekan M.
[Ironi]
Ser man hur vänsterhelvetena tänker, enda anledning att rösta på dem är för att kunna utnyttja andras pengar :arg:
Själv skulle jag nog rösta blankt, för att ge en indikator till de som funderar på att starta upp parti, att det faktiskt finns folk som är väldigt missnöjda med de nuvarande partierna...
October 7, 2002
Krqagyzzz wrote: jag är ju centerextremist så... 😉
Edit: Inför nästa val så får jag se, troligen står det mellan Fp och C, de som har mest vettigt att komma med får min röst då.
Trevligt att inte vara ensam centerextremist. 😀
För övrigt borde frågan editeras vad gäller Centerpartiet - Centerpartiet har inte kallat sig Centern sedan 80-talet typ, och det står inget om "Sossarna" "Kådisarna" eller så. 🙂
October 18, 2004
Deuterium wrote: Känns som många i tråden förväxlat Socialdemokraterna med Sverigedemokraterna när förkortningen SD använts...
som vem?:P
Sd=Svergie demokraterna, Socialdemokraterna är ska kallas sossesvin 😉
Jag tycker alla som röstar borgeligt ska rösta på m, så vi slipper gp och co i riksdagen..
May 17, 2002
Drinitiev wrote: [quote=Deuterium]Känns som många i tråden förväxlat Socialdemokraterna med Sverigedemokraterna när förkortningen SD använts...
Jag tycker alla som röstar borgeligt ska rösta på m, så vi slipper gp och co i riksdagen..
Hur vad det med det där med påhopp och en sansad politisk debatt?
SD = SverigeDemokrateran
SAP = Socialdemokraterna (Socialdemokratiska arbetarpartiet)
November 26, 2002
jag vill rösta i mitten och lite till vänster men det finns inget mellan S och C så det skulle nog blivit S. eller C, om det inte vore för att det vore som att rösta på M.
jag vill nog egentligen ha ett mittenblock. så kan S, V och M och Kd eller vilka det nu blir sitta på varsin sida och oppositionera sig.
October 18, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=Drinitiev][quote=Deuterium]Känns som många i tråden förväxlat Socialdemokraterna med Sverigedemokraterna när förkortningen SD använts...
Hur vad det med det där med påhopp och en sansad politisk debatt?
SD = SverigeDemokrateran
SAP = Socialdemokraterna (Socialdemokratiska arbetarpartiet)
Ber om ursäkt..
3 Guest(s)