July 14, 2004
Arny wrote: Är huset i Alperna fräscht skulle jag välja det. Mycket pengar i ett sådant och defenitivt inte svårsålt. JAS-turerna vore också häfftigt men valde ändå huset så att jag kan sälja det och investera pengarna. Tillslut kanske jag kan köpa mig ett eget JAS-plan :bgrin:
August 1, 2005
TVR utan antisladd hohoho fy vad de skulle gått undan ...
i7 950 4,0GHz | MSI Big Bang-XPower | Corsair Vengeance 12GB | Corsair F3 120GB | Sapphire HD6970 2GB CF | CM 690 II | CM Silent Pro 850W
Apple LED Cinema Display 27" | MBP 13,3" 2011 | Di Novo Edge | MX518 | G35 | DFGT | WD 1TB
July 14, 2004
dåren wrote: [quote=Krqagyzzz]Självklart huset.
Kryssningen kan jag ta senare, bilen rostar, gripenfärden är nog cool men inte mer och Hydroliften är en tråkig båt utan dess like.
Va, vad är fel på den båten? Den är ju kanonrolig!
Jämfört med ett hus i alperna är den dötråkig.
May 17, 2004
jag tog huset. kryssningen skulle vara rolig men den håller inte hela livet. bilen skulle vara skojj men den är inte lika vicktig som ett hus. Båten skulle också vara skojj men inte helller lika vicktig som ett hus och inte äns lika vicktig som en bil. Till Thailand tar man sig ändå om man sparar lite och fast man åker ju inte i JAS 39 Gipens hela tiden. Skulle vara skojj att flyga men ett hus är vicktigare och håller för den delen längre.
jag tog huset.
2 Guest(s)