August 22, 2005
Hello people.
Jag skriver inte för att ni ska överväga någonting för mig, utan för att veta vad ni skulle göra, eller kanske redan har gjort.
Ni träffar en tjej som är skitsnäll och allt är hur bra som helst, ni sover hos varandra, myser och har kul. Allt är som om man skulle vara tillsammans.
Sedan säger den otroliga tjej som hon är på alla sätt, att hon vill bli tillsammans.
Vad gör du då ?
Very important: Det låter så taskigt att säga det, men det spelar faktiskt stor roll vare sig man inte vill tro det eller ej, tjejen som DU GILLAR (ja) är inte så snygg.
November 27, 2003
Tja, om du inte är attraherad av henne på någon basis så är det ju inte så mycket att göra, men tycker du om tjejen så vad fan är det ju bara satsa. Om du verkligen hänger upp dig så mycket på utseendet så borde du nog se dig själv i spegeln lite nogrannare 😉
//Andreas
October 25, 2003
Är bruden verkligen ful, nope.
Dock så är det bara lite halvskabb så överlever man, då är personligheten viktigare.
EDIT:
Du är med om det här själv nu alltså?
Isåfall så behöver du tveka om att bli ihop med henne så borde det säga tillräckligt.
Det ska kännas rätt.
February 6, 2004
Ful? Halvskabb? snygg? Usch vad ytligt det här forumet plötsligt blev. Jags kulle inte vara ihop med någon som jag skulle beteckna som "halvskabb"... å andra sidan skulle jag aldrig få för mig att beteckna någon jag är ihop med so "halvskabb". Beauty lies in the eye of the beholder säger man och det tycker jag stämmer. Om du verkligen har känslor för henne så kan du, per definition, inte tycka att hon är skabbig.
Tänk så här istället, hon är skitsnäll säger du... vad menar du med det? Att hon är vänlig, eller att hon har en personlighet som du tilltalas av. Att hon får dig att känna dig glad, upskattad och omtyckt? I så fall är det ju ett stort plus, är hon bara "allmänt" skitsnäll så har det inget med ett förhållande att göra.
Sover, myser och har kul... det finns många som gör det utan att det betyder något mer, frågan är snarare vad DU kände när det hände. Var det bara saken som sådan eller fanns det en attraktion oxå på mer än det köttsliga planet?
Du beskriver henen som otrolig... det är ju ett bra tecken; tänk igon på vilekt sätt du tycker hon är otroligt, om det är ett sätt som får det att pirra i dig?
Slutligen.. om du gillar någon tror jag du drar dig för att tänka så om utseendet. Visst, tjejen kanske inte ser ut som miss universum (bara positivt iofs) men gruppen "snygg tjej" är väldigt stor och handlar inte enbart om långt blondt hår, smink och stor byst.
Så vad vill jag ha sagt..? Tänk på vad du KÄNNER snarare än hur hon ser ut eller hur ni mös. Förhållanden bygger på känslor trots allt!
//Doktor Phil i förklädnad 😀
October 25, 2003
kicking_kangaroo wrote: Kan säga det att jag träffade en tjej i somras som var hel schysst till personligheten, och kanske inte hade det bästa yttret(?) men om det nu skulle blivit ngt så skulle inte jag klagat. (Okej, erkänner, nobbad som fan.)
Samma här...
I förra veckan :/
June 28, 2001
well, det kan ju vara svårt att spatsera med stolthet på stan med en ful brud, men det är endå insidan som räknas och det som gör att det håller i längden.
När man raggar på brudar så är det först utseendet man går på men såfort man öppnar munnen så är det personligheten man letar efter.
Ps, alla är rosa på insidan.
??
Vad är problemet??
Gillar du tjejjen men är bangen p.g.a hennes utseende??
Dumpa tjejjen isf, du är inte värd henne..
Det är väl för faen ingen möbel du ska köpa.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
skinner wrote: [quote=ilg@dd]??
Vad är problemet??
Gillar du tjejjen men är bangen p.g.a hennes utseende??
Dumpa tjejjen isf, du är inte värd henne..
Det är väl för faen ingen möbel du ska köpa.
Kunde ta me fan inte ha sagt det bättre!
Hmm, blir irriterad på denna jäkla utseendefixering folk har..
Hellre en alldaglig trevlig tjej, än en som blockerar toan flera timmar på morgonen och har -50 i IQ..
Titta hur dom ser ut på morgonen direkt efter uppvaknandet, då ser man hur fager damen egentligen är.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)