vad skulle ni göra ?|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
vad skulle ni göra ?
MrWeizel
Member
Medlem
Forum Posts: 4639
sp_UserOfflineSmall Offline
949539
September 12, 2005 - 8:11 pm
sp_Permalink sp_Print

dreamweaver wrote: [quote=Mind]Ps, alla är rosa på insidan.

Yupp. Poonanin ska inte behöva lida för att kroppen är ful.

:bgrin:

Du sabbade ett perfekt upplägg för kommentar, och bashade ett grymt uttryck, och till vilken nytta? Det lama skämtet?

Nu skall pappa visa hur du skulle gjort, med originaluttrycket. 😉

nmap wrote: Hello people.

Jag skriver inte för att ni ska överväga någonting för mig, utan för att veta vad ni skulle göra, eller kanske redan har gjort.

Ni träffar en tjej som är skitsnäll och allt är hur bra som helst, ni sover hos varandra, myser och har kul. Allt är som om man skulle vara tillsammans.
Sedan säger den otroliga tjej som hon är på alla sätt, att hon vill bli tillsammans.

Vad gör du då ?

Very important: Det låter så taskigt att säga det, men det spelar faktiskt stor roll vare sig man inte vill tro det eller ej, tjejen som DU GILLAR (ja) är inte så snygg.

Som min polare skulle sagt: "F*ttan skall inte behöva lida för att kroppen är ful"

Det är dock inte min officiella inställning, där håller jag med ilg@dd. En rätt rolig anekdot är om en tjej som många anser vara skitsnygg i skolan. Min polare tittar fasen inte åt hennes håll, efter att ha sett henne en morgon utan smink 😛

Pulchi
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 150
949540
September 12, 2005 - 8:12 pm
sp_Permalink sp_Print

OMG, skit i utseendet. Det är väl inte personens kropp du är kär i, i hope?

jag skulle nog köra på det ja 🙂

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
949541
September 12, 2005 - 8:13 pm
sp_Permalink sp_Print

Visst jag är lite tylig jag med.

Jag visade en tjejkompis tjejen som jag blev rådissad av.
Min kompis tyckte att hon såg skabbig ut.
För första gången blev jag riktigt jävla sur på henne.
Visst hon är ingen supermodell men hon har/hade destå mer i huvet (hon rådissa ju mig :bgrin: ).

Dinos
Member
Medlem
Forum Posts: 4381
949544
September 12, 2005 - 8:14 pm
sp_Permalink sp_Print

Kör hårt

Elias667
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1999
949545
September 12, 2005 - 8:16 pm
sp_Permalink sp_Print

Låt mig säga såhär, skulle ALDRIG vara ihop med en tjej som inte ATTRAHERAR mig. Så tänder du på tjejen, go for it!

Att någon är snygg är väldigt subjektivt, men nu råkar det väl vara så att jag inte heller blir attraherad av annat än riktigt attraktiva damer så det har aldrig varit något problem... har man utseendet på sin sida så varför inte utnyttja det 😉

Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
949546
September 12, 2005 - 8:16 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: ??
Vad är problemet??
Gillar du tjejjen men är bangen p.g.a hennes utseende??
Dumpa tjejjen isf, du är inte värd henne..
Det är väl för faen ingen möbel du ska köpa.

Hehe möbelbiten ska jag allt komma ihåg.

Men det är endå genetisk fakta att utseendet spelar roll, forskare har tagit fram en modell på riktlinjer för mänsklig skönhet och generna ljuger inte.
Höga kindben, rak näsa osv osv, omgivningen ger omedvetet respekt om man ser bra ut och likaså ens omgivning.

Att ha en bra kropp är oxå ett tecken på styrka och även om det är en ubernice brud så måste dom ju endå ha någon inre röst som säger åt dom att ta sig i kragen och vårda sig.

Men just i detta fallet skulle jag bara tro att författaren är relativt oerfaren och är rädd att polarna inte ska bli impade.

dreamweaver
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1220
949549
September 12, 2005 - 8:18 pm
sp_Permalink sp_Print

MrWeizel wrote: [quote=dreamweaver][quote=Mind]Ps, alla är rosa på insidan.

Du sabbade ett perfekt upplägg för kommentar, och bashade ett grymt uttryck, och till vilken nytta? Det lama skämtet?

Som min polare skulle sagt: "F*ttan skall inte behöva lida för att kroppen är ful"

Nu ska du inte lära farsan kn*lla här. 🙄 :bgrin:

(var ska detta sluta?)

MrWeizel
Member
Medlem
949551
September 12, 2005 - 8:19 pm
sp_Permalink sp_Print

Mind wrote: Men det är endå genetisk fakta att utseendet spelar roll, forskare har tagit fram en modell på riktlinjer för mänsklig skönhet och generna ljuger inte.
Höga kindben, rak näsa osv osv, omgivningen ger omedvetet respekt om man ser bra ut och likaså ens omgivning.

Att ha en bra kropp är oxå ett tecken på styrka och även om det är en ubernice brud så måste dom ju endå ha någon inre röst som säger åt dom att ta sig i kragen och vårda sig.

Sanning med modifikation. Genetiskt sett så är breda höfter och stora bröst, hos en kvinna, tecken på fertilitet. Men någonstans på vägen verkar höfterna ha blivit bortglömda..?? (I alla fall om man ser till allmäna bilden i t.ex. media)

MrWeizel
Member
Medlem
949552
September 12, 2005 - 8:20 pm
sp_Permalink sp_Print

dreamweaver wrote: Nu ska du inte lära farsan kn*lla här. 🙄 :bgrin:

(var ska detta sluta?)

Din farsa verkar iaf ha glömt att lära dig hur du blev till.

Onanist... 😉

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
949554
September 12, 2005 - 8:23 pm
sp_Permalink sp_Print

Mind wrote: [quote=ilg@dd]??
Vad är problemet??
Gillar du tjejjen men är bangen p.g.a hennes utseende??
Dumpa tjejjen isf, du är inte värd henne..
Det är väl för faen ingen möbel du ska köpa.

Hehe möbelbiten ska jag allt komma ihåg.

Men det är endå genetisk fakta att utseendet spelar roll, forskare har tagit fram en modell på riktlinjer för mänsklig skönhet och generna ljuger inte.

Men just i detta fallet skulle jag bara tro att författaren är relativt oerfaren och är rädd att polarna inte ska bli impade.

Jag man damer för att ha något att impa på kompisarna med, då är man nog ganska fel ute..
Har jag fjälla är det för att jag trivs med henne, vad vänner bekanta sen anser om hennes utseende skiter jag fullständigt rejält i..
Dom får väl blunda eller dra åt helv*te i såna fall, såna vänner klarar man sej utan.

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

dreamweaver
Kommer du hit ofta?
Medlem
949555
September 12, 2005 - 8:25 pm
sp_Permalink sp_Print

MrWeizel wrote: Din farsa verkar iaf ha glömt att lära dig hur du blev till.

Onanist... 😉

Dina fantasier kännetecknar inte alltid verkligheten! Behåll de där föreställningarna för dig själv! 😛

Mind
Member
Medlem
949561
September 12, 2005 - 8:32 pm
sp_Permalink sp_Print

MrWeizel wrote: [quote=Mind]Men det är endå genetisk fakta att utseendet spelar roll, forskare har tagit fram en modell på riktlinjer för mänsklig skönhet och generna ljuger inte.

Sanning med modifikation. Genetiskt sett så är breda höfter och stora bröst, hos en kvinna, tecken på fertilitet. Men någonstans på vägen verkar höfterna ha blivit bortglömda..?? (I alla fall om man ser till allmäna bilden i t.ex. media)

Nja, den allmänna bilden i media förändras kontinuerligt, gämför bilder från 50talet med dagens modeller, nu är dom jäkligt smala och har väldigt klena kvinnliga former, platta bröst och ingen röv.
och det påverkar dagens ungdom som anpassar sig efter "kroppsmodet" och det påverkar i sin tur sexidialet för dom som växer upp bland alla dessa kvinnolösa kvinnor.

Sexualdriften påverkas av miljön oxå.
Ett lättare exempel är en vit person som växer upp i afrika bland många afrikaner, denna vita person kommer då i genomsnitt att föeredra mörka afrikaner framför ljusare folk.

MrWeizel
Member
Medlem
949562
September 12, 2005 - 8:33 pm
sp_Permalink sp_Print

dreamweaver wrote: Dina fantasier kännetecknar inte alltid verkligheten! Behåll de där föreställningarna för dig själv! 😛

Det där var verkligen en rolig kommentar, vilken come-back... 🙄

MrWeizel
Member
Medlem
949565
September 12, 2005 - 8:42 pm
sp_Permalink sp_Print

Mind wrote: Nja, den allmänna bilden i media förändras kontinuerligt, gämför bilder från 50talet med dagens modeller, nu är dom jäkligt smala och har väldigt klena kvinnliga former, platta bröst och ingen röv.
och det påverkar dagens ungdom som anpassar sig efter "kroppsmodet" och det påverkar i sin tur sexidialet för dom som växer upp bland alla dessa kvinnolösa kvinnor.

Ett lättare exempel är en vit person som växer upp i afrika bland många afrikaner, denna vita person kommer då i genomsnitt att föeredra mörka afrikaner framför ljusare folk.

Gener ändras inte på så kort tid. Vi har inte behövt blindtarmen på några tusen år, men den har vi fortfarande kvar 🙂

Vad som sedan programmeras in är en annan sak, men genetiskt sett så är fortfarande breda höfter och stora bröst the way to go. Sedan att våra psyken blivit fuckade, det är en annan sak.

Mind
Member
Medlem
949567
September 12, 2005 - 8:46 pm
sp_Permalink sp_Print

MrWeizel wrote: [quote=Mind]Nja, den allmänna bilden i media förändras kontinuerligt, gämför bilder från 50talet med dagens modeller, nu är dom jäkligt smala och har väldigt klena kvinnliga former, platta bröst och ingen röv.

Gener ändras inte på så kort tid. Vi har inte behövt blindtarmen på några tusen år, men den har vi fortfarande kvar 🙂

Vad som sedan programmeras in är en annan sak, men genetiskt sett så är fortfarande breda höfter och stora bröst the way to go. Sedan att våra psyken blivit fuckade, det är en annan sak.

jaja, om det inte framgick så håller jag helt och hållet med där.
Men jag vill bara poängtera att miljön påverkar.

abishai
Member
Medlem
Forum Posts: 3989
949570
September 12, 2005 - 8:51 pm
sp_Permalink sp_Print

dreamweaver wrote: [quote=Mind]Ps, alla är rosa på insidan.

"hål som hål", sa bonden och stoppade snoppen i kakburken.

varför i kakburken? :arg: :cy: Och varför en bonde? Jag fattar fan inte..

dreamweaver
Kommer du hit ofta?
Medlem
949573
September 12, 2005 - 8:56 pm
sp_Permalink sp_Print

MrWeizel wrote: [quote=dreamweaver]Dina fantasier kännetecknar inte alltid verkligheten! Behåll de där föreställningarna för dig själv! 😛

Det där var verkligen en rolig kommentar, vilken come-back... 🙄

Kan väl inte rå för att dina fantasier inte är mer spännande! 😕
Come-back eller ej. Men hellre komma tillbaka än att komma i baka. 😀 (Jag har ingen aning om vad det betyder)

abishai wrote: varför i kakburken? :arg: :cy: Och varför en bonde? Jag fattar fan inte..

Kakburken? Jag trodde han letade upp hål i träden. Första sparka till trädet för att skrämma ut ekorrar, sen köra på. :bok:

abishai
Member
Medlem
Forum Posts: 3989
949577
September 12, 2005 - 9:00 pm
sp_Permalink sp_Print

dreamweaver wrote: [quote=abishai]varför i kakburken? :arg: :cy: Och varför en bonde? Jag fattar fan inte..

Kakburken? Jag trodde han letade upp hål i träden. Första sparka till trädet för att skrämma ut ekorrar, sen köra på. :bok:

Ett trä? Är man bonde har man väl ändå djur! Fast det är ju inte så hygieniskt, kossor brukar ju ha dynga rinnandes ner för hela röven.. Kanske en gris, dom har ju oftast en rätt bra färg och relativt lite hår.... Jag är lite osäker på hur dom ser ut bakifrån bara och så bits dom ju så jävla hårt.

..vad var det vi pratade om igen? embarassed

dreamweaver
Kommer du hit ofta?
Medlem
949583
September 12, 2005 - 9:07 pm
sp_Permalink sp_Print

abishai wrote: Ett trä? Är man bonde har man väl ändå djur! Fast det är ju inte så hygieniskt, kossor brukar ju ha dynga rinnandes ner för hela röven.. Kanske en gris, dom har ju oftast en rätt bra färg och relativt lite hår.... Jag är lite osäker på hur dom ser ut bakifrån bara och så bits dom ju så j**la hårt.

Nä, men en kossa vore väl trevligt. Sätta soldaten i näsborren och bli slickad på pungen samtidigt!!! 😀

abishai wrote: ..vad var det vi pratade om igen? embarassed

Öööh är inte det här tråden "SM i OT"? 😕 ... wink

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
949587
September 12, 2005 - 9:17 pm
sp_Permalink sp_Print

abishai wrote: "hål som hål", sa bonden och stoppade snoppen i kakburken.

varför i kakburken? :arg: :cy: Och varför en bonde? Jag fattar fan inte..

Det finns en kaka som heter bondekaka.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 98
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL