November 27, 2003
dreamweaver wrote: [quote=abishai]..vad var det vi pratade om igen?
Öööh är inte det här tråden "SM i OT"? 😕 ...
Pfft, det ni har ju knappt kommit igång ännu. Tog ju dessutom över en sida innan det verkligen blev någon OT.
Detta ser ju snarare som en vanlig Allmän-tråd 😉
OT skulle det bli om vi fick igång en ordentlig diskussion hur stor skillnad det är på motorblocken hos Fords vanliga mustanger och SVTs trimmade varianter. Då skulle vi kanske hamna ordentligt OT i denna tråd. Men det är ju som sagt om vi får igång en diskussion. Ett annat alternativ vore ju kanske om vi alla bröjade skriva ord som man rimmade på lite dumt eller ta upp vad Romantik verkligen är. Det vore faktiskt intressant att höra tolkningar av lite olika folk.
Jag har för övrigt glömt ämnet jag med har jag nyss upptöckt, men det stör mig inte nämnvärt å andra sidan då det inte var poängen med detta heller och i det stora hela tror jag inte heller att de spelar så stor roll. Jag bygger vidare på det ni startat och försöker dra det hela till sin extrema spets. Lite likt när en blomma är precis på väg att knoppa ut eller när man går ut en sådan där lagom varm sommardag. Sätter sig i solen i skuggan av solbrillorna och med en kall öl i ena näven. Med sig har man givetvis en god bok och lite bra musik i någon spelare. För min egen del ahr jag ingen bra portabel spelare just. Bara någon sketen CD-spelare jag köpte från Netonnet för länge sedan främst pga att den stödde mp3-skivor. Den funkade bra, men locket har börjat glappa lite så jag kan inte använda den så mycket längre när jag rör mig. Jag funderar dock på att köpa mig en ny telefon och då slå till på en W800 så får man en hyfsad mp3-spelare också. Jag har sett det finns en snygg väska man kan köpa till den så man kan ge sig ut och springa med den också. Det vore fasen skönt för det var länge sedan man var ute och kunde springa till musik. Antingen höra de smattrande trummorna från hr McBrain eller den fasta gången i Panteras tunga alster. Det finns få saker som kan få en att slappna av så när det gäller träning som en rejäl taktfast trummis. Det är nästan sjukt hur man kan slappna av och anstränga sig ännu mer samtidigt bara man har en stämning runt sig som man kan sjunka in i och bara släppa loss. VIlket iofs påminner mig om en tös jag pluggade med tillsammans på komvx för några år sedan. Fan alltså jag verkligen avskydde tjejen till en början. Stel, egocentrisk, för att inte säga, narcisstisk, kallhjörtad och snuskigt bortskämd. Det tog lite tid och eftersom jag var tvungen att labba med henne så lärde jag ändå känna henne och hon slappnade av lite och visade sig vara riktigt trevlig. Det hela slutade dock i misär för henne då hon blev kär i sin ju jutsu-tränare som var ett riktigt rövhål till människa. Han spelade CS för övrigt. Jag misstänker att det hade satt spår i hans psyke för killen var verkligen vrickad och hade uppenbara svårigheter att uttrycka ennormal mening utan att slänga in en massa CS-slang överallt. Hatar verkligen när folk, och då framförallt vuxet folk, inte kan prata normalt utan ska slänga in en massa "Å MEN LOL", ÄFFÄFFÄSS" och andra IQ-befriade kommentarer både till höger och vänster. Man börjar undra hur jävla långt det ska behöva gå innan man klassas som mentalt handikappad för man spelat för mycket CS. Jag hoppas att det inte är långt kvar för det börjar verkligen bli ett problem.
EDIT:
Tråden handlade visst om skönhet kontra inre skönhet, eller oförmåga/bristen på insikt att upptäcka den inre.
//Andreas
Gueno wrote: [quote=abishai]"hål som hål", sa bonden och stoppade snoppen i kakburken.
varför i kakburken? :arg: :cy: Och varför en bonde? Jag fattar fan inte..
Det finns en kaka som heter bondekaka.
Det heter "bondkaka", och det är för övrigt goda kakor..
Jag har bytt toppackning på en Amazon med B18, enbart med hjälp av fällkniv(Swiss armyknife), skiftnyckel och fälgkors..
Sen kan vi snacka offtopic.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
3 Guest(s)