March 20, 2002
December 26, 2001
Ni som pratar om "att köpa horror" har ni tillräckligt mycket stake för att få nån användning av dem? Man börjar undra vilken åldersgrupp ni tillhör....
Nu kommer nån moderator o klagar. Ja, jag vet jag ska inte hoppa på någon (några), det gör ingen nytta. Men jag kan inte låtanli att störa mig på dem :arg: .
September 12, 2001
Voodoozzz wrote: Ni som pratar om "att köpa horror" har ni tillräckligt mycket stake för att få nån användning av dem? Man börjar undra vilken åldersgrupp ni tillhör....
Nu kommer nån moderator o klagar. Ja, jag vet jag ska inte hoppa på någon (några), det gör ingen nytta. Men jag kan inte låtanli att störa mig på dem :arg: .
Jodå...
Jag klagar på att nivån är så jäkla låg...
Köpa horor är ju helt åt fanders..då har ni det dåligt ställt med självförtroendet måste jag säga.
Lägg av med sådant snack och tänk efter själva hur det låter.
Inte så bra faktiskt.
May 23, 2001
abishai wrote: kk och ja det är biil körkort jag mena 😉 , på tal om körkort, vilka här vill att dom ska ta bort den sunkiga skoter-körkortslagen? 😛
Jag vill ha bort skoterlagen! Och det är tamefan nu. Att idioterna i Stockholm ska sitta och bestämma sånt där är helt sjukt. Visst det är mycket buskörning men inte minskar den av en sån lag.
Nej då kan de väl göra en lag för att åka båt istället för alla de där som bestämmer har väl en luxjacht för X antal tusen, me den får de då åka och förpesta Östersjön.
December 2, 2001
Om jag gick 20 lax skulle jag nog spela bort en hel del på v75/stryktipset och den öl förståss!! Resten hade nog gått till datorn.
Bil + körtkort känns lite långsiktigt när man är 16....
och aktsier ser juh alla nu på tv:n hur bra de går. Då går jag istället och pantar mina ölburkar som lär va mer värda 😀
May 10, 2002
en sak bara, finns det några lagar när det gäller båtar, asså körkort lr license av nåt slag? hur många drunknar varje år och hur många dör i en skoter olycka? min åsikt är att inskaffa nåt körkort för båtar lr nåt, totalt onödigt att inskaffa skoterkörkort, dom som bor här uppe har åkt och kört skoter sen dom är små så typ alla som är typ 12 och uppåt kan köra skoter själv, då är det jäävligt onödigt att man måste betala, ja vad är det ett skoterkörkort kostar, 600-800kr? och så har jag hört dom som inte har fått kört skoter på skoterlektionerna utan fyrhjulingar, jätte bra träning! ...det var bättre förr...
September 5, 2001
3 Guest(s)