April 3, 2007
urk wrote: att be en kvinna om abort är som att be dej att ta bort din höger hand eller vänster det beror på vad du använder för hand vill säga. det är ungefär samma känsla. jag vet hur min tjej tog ett sådant beslut på grund av att barnet växte fel.
Mhm presse!
Hagiz wrote: Instämmer! Kolla om du är far eller inte som ovan säger!
Den andra killen måste väll vara med, för det kan ju lika väl vara hans barn, och det kan bli ett h*****e senare i livet om han brjar kolla upp sånt... säkrast är väll abort o sen do it over agian maan! Just Do It 😉 ... sen att det är troligen mer jobbigt för kvinnor att göra abort då det kan anses som att förlora ett möjligt super kärt barn, vad vet jag 😛
va på den säkra sidan o gör det all over again 😉
Och hur hade du tänkt att det skulle gå till vad det gäller att kolla upp det före innan barnet är fött på ett riskfritt sätt?
För du verkar sitta inne med mer info än oss andra.
Enär barnet väl är fött och man kollar då är ett allt för sent skede för abort typ.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)