October 25, 2003
Coore wrote: [quote=obelix][quote=NiCKE^]In på ett konto, låta pengarna växta (medans jag betalar alla cerebral pares skatter) Flyttat från Sverige och göra nå kul 😀 Okej de där kanske var lite väl att drömma men jag hade nog köpt en skoter, Tison 1600cc, en Nissan Skyline GTR, En FX-55, X800XT PE som klockar som cerebral pares, 3stage cascade, vinna sm, sälja XT PE kortet och köpt en HUND!
Inte visste jag att du betalade en massa pengar till förlamning genom hjärnskada skatt.
Vet du en vad cerebral pares innebär?
Tänk vilken skillnad det blev efter att jag la in så att förkortningen censurerades om till det hela uttrycken istället. Nu kanske folk lär sig att man inte använder det som ett ord för något man inte gillar.
Go Coore =DO
May 17, 2002
Tindy wrote: [quote=Coore][quote=obelix][quote=NiCKE^]In på ett konto, låta pengarna växta (medans jag betalar alla cerebral pares skatter) Flyttat från Sverige och göra nå kul 😀 Okej de där kanske var lite väl att drömma men jag hade nog köpt en skoter, Tison 1600cc, en Nissan Skyline GTR, En FX-55, X800XT PE som klockar som cerebral pares, 3stage cascade, vinna sm, sälja XT PE kortet och köpt en HUND!
Inte visste jag att du betalade en massa pengar till förlamning genom hjärnskada skatt.
Tänk vilken skillnad det blev efter att jag la in så att förkortningen censurerades om till det hela uttrycken istället. Nu kanske folk lär sig att man inte använder det som ett ord för något man inte gillar.
Go Coore =DO
den var klockren. Bra med lite småroliga cencureringar
March 14, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Tindy][quote=Coore][quote=obelix][quote=NiCKE^]In på ett konto, låta pengarna växta (medans jag betalar alla cerebral pares skatter) Flyttat från Sverige och göra nå kul 😀 Okej de där kanske var lite väl att drömma men jag hade nog köpt en skoter, Tison 1600cc, en Nissan Skyline GTR, En FX-55, X800XT PE som klockar som cerebral pares, 3stage cascade, vinna sm, sälja XT PE kortet och köpt en HUND!
Go Coore =DO
den var klockren. Bra med lite småroliga cencureringar
Ahh va bäst.. 8)
Undra lite varför "han" skrivit celebral pares och inte förkortningen.. 😀
June 3, 2001
fisken wrote: * Köpa en Impreza wrx sti
Skulle isåfall köpa en Impreza b22 STI iställe.
Värre modell. 😀
Jag skulle köpa mig:
*Egen lägenhet, 2 eller 3 rum räcker. (400.000:- till över miljonen beroende på storlek och läge)
*Den gamla modellen av Impreza WRX och ha den som vinterbil.
*Turbokonvertera en BMW M3 med 3.2 liters motorn.
*En fet banrejsar utbildning.
*Ny dator.
*En regäl superkväll.
Resterande 3.5 miljoner (grovt räknat) skulle jag stoppa undan.
September 16, 2002
100-200 000 skulle jag bränt direkt på skräp.
800 000 skulle jag ha på ett konto som jag kan använda mig av i typ 5 år framöver.
Resten skulle jag stoppa i ett konto tills senare i livet.
Jag skulle lätt köpa en bunt arkadmaskiner och ha hemma i alla fall, det kan jag garantera!
March 10, 2002
Coore wrote:
[quote=Dehman]http://fordmustang.wz.cz/oldmini22.jpgFörmodligen! ;D
En kille som inte ens har åldern inne för körkort som lägger strax över 3mille på en bil... klyftigt.. 🙂
Jag skulle heltklart köpa en mustang jag oxå, möjligen en corvette... (sent 60-tal)
Jag måste väl övningsköra med något? ;D Dessutom är det inte långt kvar. 😉
February 11, 2004
January 13, 2003
Jag hade köpt en tomt ute i skogen där jag hade byggt ett halvlyxigt hus som jag hade bott i. Givetvis med en massa söta prylar som projje, hemmabio osv.
Sen en inte allt för dyr bil. Typ en Mitsubichi (stavning?) Eclipse turbo ~00-04
Sen för resterande 2½ miljonen hade jag lagt drygt 1 mille på att starta eget och sen sparat resten ifall man blir sugen på lite godis. 😉
2 Guest(s)