July 13, 2002
Fick idén från ett forum som fick idén här ifrån
So om någon har något att säga (och jag veta att ni har det), men det är inte värt att starta en ny tråd för, säg det här!!!
Hoppas moderatorena har "lite" överseende med denna tråd 😀
July 13, 2002
.doedels wrote: De brukar inte ha överseende med spamemr trådar, speciellt inte denna som är i 1337 klassen
Jo men det är inte meningen att man ska spamma bara, sen om det hålls till en tråd så tar väl ingen skada, om man verkligen vill spamma så är det ju bara att posta i "Bild tråden", där kan man ju stå för varannat inlägg om man ger sig faen på det!
April 13, 2004
Elias667 wrote: Jag börjar med att fråga hur faen man ska skriva "Vadsomhelsttråd" på korrekt svenska, körde en liten variant själv 😀
Tror nog att det är ett utav de bättre sätten du körde på iallafall.
Aja, ska man skriva av sig lite då eller?
För de som vill veta så tvättade jag håret nyss och hade i lite wax. :bgrin:
April 13, 2004
Elias667 wrote: [quote=Neam]
Jag kör med Proffs Wax från H&M
bara jag som fann det roligt att se "Proffs" och "H&M" i samma mening :D? Jävligt bra butiker men vettefaen om de är proffs på nått, priser kanske :bok:
Nu börjar detta bli lite spam av mig iaf.. 🙄
Med Proffs Wax syftade jag på märket som heter "Proffs" och produkten som är "Wax", finns ex. "Proffs Gele" där likaså. 😉
June 28, 2001
jag testade nydligen wella gele, kommer inte på vad just den heter men det är absolut den sämsta gelen jag någonsin har använt.
håret känns sååå jävla flottigt så det är löjligt, om ni inte tvättat håret överhuvud taget på 2 veckor så har ni en susning på hur det känns att använda den gelen.
visst tuben kostade 20kr men jag har använt 5kr gele som varit mkt bättre.
annars har jag använt mig av loreal, dyrt som fan men bra.
July 13, 2002
För att nämna något helt annat! Är det bara jag som vart grymt besviken på King Arthur?
För er som sett I, robot: Stämmer inte detta ganska bra? Han jävla dojor var ju med i fler scener än chefen för hela robotföretaget. Brukar gilla när de har med lite sådant för det gör att filmen blir enklare att relatera till (t.ex Terminator 1 när hon tar på sig ett par nike dojor), men det här var ju nästan som om de klämt in en reklamfilm mitt i rullen!
EDIT: Filmen var iofs ganska underhållande ändå, men jag gillade inte utseendet på ns-5 robotarna
March 30, 2003
Gift i håret kan man ju ta om man har problem med loppor, något annat som kan ha problem med loppor är ju hundar.
Musses hund Pluto är ju även en planet där det bor bleka gubbar med ett öga, då är det alltså solarium som ska in på ruta tolv!
Åh vad jag har längtat efter att leka hipp hipp.
February 15, 2003
HAHA !
H&M en bra butik?
Dagens skämt.
Förresten är det Dax Vax som gäller om det är vax man ska ha.
Själv föredrar jag en blå sörja som min frisör tipsat mig om, vänta så ska jag kolla upp vad den heter ..
EDIT: Det är en produkt från Goldwell och heter Trendline lagoom STRONG.
1 Guest(s)