December 15, 2002
Elias667 wrote: För att nämna något helt annat! Är det bara jag som vart grymt besviken på King Arthur?
För er som sett I, robot: Stämmer inte detta ganska bra? Han j**la dojor var ju med i fler scener än chefen för hela robotföretaget. Brukar gilla när de har med lite sådant för det gör att filmen blir enklare att relatera till (t.ex Terminator 1 när hon tar på sig ett par nike dojor), men det här var ju nästan som om de klämt in en reklamfilm mitt i rullen!
EDIT: Filmen var iofs ganska underhållande ändå, men jag gillade inte utseendet på ns-5 robotarna
jupp, lite besviken är jag på den. Tyckte den va lite långtråkig och dåliga stridsscener
July 13, 2002
Super-Svensson wrote: HAHA !
H&M en bra butik?
Dagens skämt.EDIT: Det är en produkt från Goldwell och heter Trendline lagoom STRONG.
Vad är det som är fel med den då? Den fyller sitt syfte alldeles utmärkt, billiga kläder som man kan slänga så fort man tröttnar på dem (som JC), t.ex. linnen och shorts. Köper en majoritet av mina kläder på NK och en del från Jack % Jones men det är inte alltid roligt att behöva känna att man ska behöva ha kläderna mer än ett par månader för att det ska vara värt att köpa dem!
Länge leve blandad klädstil!!!!
July 13, 2002
Super-Svensson wrote: Hmm, tycker schyssta kläder från affärer såsom NK, Ströms & ABCD kan vara värda att bara ha en gång, t.ex. på en fest eller dyl.
Men det är ju bara jag.
Sen att du tar upp Jack & Jones och förknippar det med Stil & Klass är ju bara helt fel.
Precis det som är grejen 😀 Jag gillar det modet, skoj att kunna variera. Sen så sa aldrig att jag aldrig att jag associerade J&J med Stil & Klass, i alla fall inte den "klass" du snackar om! Och om du har pengar nog att köpa plagg för 1500:- och tycka det är skoj att bara ha dem en gång så by all mean, gör det! Själv har jag ett par sådana plagg som jag lessnade på (eller inte ens använde och glömde lämna tillbaka) och jag vill helst glömma att jag köpte dem.
BTW: Jag är 18 och gillar inte att lägga alla pengar på kläder heller och vill inte snylta mer än nödvändigt på föräldrarna.
April 13, 2004
Marron wrote: [quote=Super-Svensson] Förresten är det Dax Vax som gäller om det är vax man ska ha.
Kör också med DAX-wax.. röda burken 8)
Testade Dax-Wax en gång (röd burk) och kan ju säga att det gör jag aldrig om. Fick tvätta håret säkert 10ggr innan det var någorlunda ok, efter samma procedur 1-2 dar senare var mitt hår återstället efter detta "experiment". :bgrin:
Länge leve wax som är urtvättbart! 🙂
March 11, 2003
Har följt utvecklingen av denna sedan starten.
Totalt meningslös tråd. Om ni vill diskutera hårprodukter, skapa en tråd för det.
Allmänt är till för att diskutera vad man vill. Men att skapa en tråd som i stort sett inte har någon som helst substans är totalt meningslöst.
Låses p.g.a. detta.
1 Guest(s)