February 16, 2004
NH|Falcon wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]När vi proffs (bönder) håller på så smakar det alltid jävligt bra...
Det är bara för att ni är härdade av dyngan.
Nej för att de dricker nytt hela tiden då är det bra.
Men ni stadsbor dricker det som varit lagrat på plastdunk hur länge som helst och plus att det är sorteringen som ingen vettig människa vill ha.
May 19, 2003
hatar jävla pundare/knarkare ok att dricka sprit men att säga att vissa droger är lika ofaliga som att drika sprit är en jävla lögn. har aldrig sett en person som har fått en spritpyckos men hash pyckoser och andra div pykologiska problemem m droger är ganska ovanligt men det händer. överdoser är ochså problem m droger
April 20, 2002
copulator wrote: hatar j**la pundare/knarkare ok att dricka sprit men att säga att vissa droger är lika ofaliga som att drika sprit är en j**la lögn. har aldrig sett en person som har fått en spritpyckos men hash pyckoser och andra div pykologiska problemem m droger är ganska ovanligt men det händer. överdoser är ochså problem m droger
Känns som du inte ens vet vad en haschpsykos är.
Att vissa droger är farliga har du helt rätt i men tänk på att alkohol också är en drog.
Hasch och Marijuana kommer från Cannabisplantan och innehåller ämnet THC, vilket påverkar en till viss grad beroende på hur mycket du intar.
Att det THC som finns i "gräs" inte är farligare än alkohol att få i kroppen är inte bevisat till 100% men det finns många saker som pekar på det.
Att vi har den inställningen till Marijuana som vi har är helt enkelt för att Alkohol har funnits i vår kultur så länge att vi inte tänker på det som en farlig drog och Marijuana är en ny sak för oss(runt 70 år tror jag, inte helt säker) men fortfarande ser man skador från alkohol som är långt farligare än de skador man sett hos personer som brukar Marijuana.
Haschet har en större mångd THC och är därför aningen farligare än Marijuana. Dock så är det så att vi i norden är de som får Haschet sist i ledet från Bolivia, Argentina, Mexico, Afghanistan mm dvs. det sämsta, utblandat så att det ska tjänas mer på det. Skulle ni veta vad som blandas ut med det Haschet skulle ni förstå vad som gör det farligt.
Det som odlas av privatpersoner här i Sverige och används för privat bruk skadar ingen annan och blandas inte ut med tjära och liknande livsfarliga ämnen och är därför mycket mindre farligt än det som säljs tex på Plattan. Jag säger ju inte att all hasch som säljs på Plattan är utblandat men det som säljs "billigt" är oftast det.
Så det här med Haschpsykos händer men har förmodligen inte med haschet att göra utan mer med det man blandat ut "fulhaschet".
Istället för att prova droger och hoppas på att man inte fastnar tycker jag man ska lägga ut pengarna på en ny hårddisk och tanka porr. Det är mycket mer hälsosamt kan jag lova er.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
March 20, 2003
GHB...medvetslös.....hmmmm....låt mig gissa.
De vaknade 3 timmar senare och sen var allt bra?
Det är inget lätt att dosera ett ämne som ger en lagom berusning på en kork och sömn på 1,5 kork.
När det var lagligt körde ambulansen minst en person varje dag till sjukhus i Göteborg under en hel sommar.
Det som är farligt är att somna utomhus när det är kallt eller att blanda med ngt annat skit.
January 12, 2004
det roliga är att det inte är en kork man ska ta, det är en kapsyl... ungarna på stan fatta inte det och tog det i PETflaske-korken, vilket va garanterad överdos, detta ledde till att alla dealers blandade ut ghbt massa innan de sålde det (de ville ju inte va mördare), vilket ledde till att de som tog det i kapsyler blev snea och fick dricka mer och mer, tills de fick överdos och hamnade på sjukan 😛
jag tänker inte påstå att ghb-missbrukare är smarta, alla droger som doseras i flytande form är svåra att dosera !
August 16, 2002
Jingizu wrote: HELIX, se på problemet praktiskt, knarkare A behöver sin fix, han slår sönder ett skyltfönster, plockar med sig 12 videoapparater som han säljer skitbilligt och får en fix..
detta kostar massor av pengar! securitas för att laga rutan, eventuellt kan företaget inte ha öppet på hela dagen om polisen inleder en förundersökning (dock inte troligt).
sedan ska försäkringsbolaget ersätta videospelarna.
sedan all pappersexercis..
och allt detta för en fix som kostar ~ 1200 kr på gatan...
ja vad är problemet? jag får ju en videoapparat fett billigt...
August 21, 2001
MULLVADEN wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Fan va alla verkar vara för knark här då? Låter som det är helt ofarligt så länge de inte är fjortisar som håller på med det... Jaja, här ute gör vi helt allvarligt grismat av knarkare, mer HB åt folket...
HB e fan farligare än Hasch o Marijuana ju... Dessutom smakar det SKIT...
tss.. då är det billig hb. bra hb smakar hur fint som helst.
1 Guest(s)