November 27, 2003
För att lätta spänningen kan ni ju fundera kring vad dessa två herrar sitter och funderar på.
Det är INTE politik, vad som helst men inte politk. Slappna av och låt fantasin flöda nu 😉
Ex.
R: Hmmm, är det en fågel? Är det ett flygplan? Ner det är stålmannen!
P: OH! En flygande pizza.
//Andreas
June 8, 2001
Blir lite politik ändå 😛 🙂
Herrarna funderar och ber till eventualla högre makter...
Reinfeldt: Måtte Bilderberg mötet ha givit mig någon extra skjuts i valet på något sätt. Aaah, kan inte vänta tills jag kan skicka svenska trupper till Irak..nya moderaterna, bra idé av Karl Rove, påminner om Compassionate Conservative som amerikanerna sväljer utan misstanke. Genidrag. Synd vi inte kunde använda religion också...
Persson: Tråkigt att Anna Lind dog, hade kunnat sitta i min 20 miljoners supervilla just nu och kopplat av istället för sitta här och ljuga om att jag nytänkande idéer..här är en som faktiskt inte har emot att bli arbetslös...
March 10, 2003
R: Trevligt att dom visar BB på monitorerna. Jag anser att Valet ändå klart med våran vinst.
P: Jasså bara gamla repriser av BB, Men varför har dom inte med dem snuttarna med Rosing och Rebecka som jag såg på DC++.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
R: Undrans om det funkade.
P: Undrans om det finns några Gorbys piroger kvar i frysen.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 13, 2004
R: Suck, vilken sits jag försatt mig i. Tänk om vi vinner. Vad gör man egentligen som statsminister..? Varför, varför, varför tog jag inte jobbet som städare istället..
P: Ta mig Anitra, TA MIG!! Ohh ... efter valet säger jag upp mig så vi kan leva naturistliv och knulla som kaniner hela dagarna ... på torpet.
Alternativt:
R: Vart tog min burgare vägen?
P: *visslar*
editerad.
1 Guest(s)