Vad tänker ni med, kvinnor?|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Vad tänker ni med, kvinnor?
CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
sp_UserOfflineSmall Offline
1
August 7, 2004 - 3:53 am
sp_Permalink sp_Print

En polares flickvän hade suttit och kört Anden i glaset på en liten fest i byn med min polares lillebrorsa. Av någon outgrundlig korkad anledning frågar hon "Hur länge kommer vårat förhållande att hålla?" och får svaret (som antagligen lillebrorsans styrande fingrar fått fram) 4 år 2 gånger i rad, och min vän som tror på sånt där blir ju skärrad som fan, och hans flickvän börjar ju i samma anda också...

Så efter att han farit härifrån (Han hade ingen lust att vara på festen efter det lilla "avslöjandet") så far jag hem till henne och frågar vackert vad fan hon tänker med? Får inget vettigt svar och hon sitter bara där och ser ledsen och sur ut... Riktigt nära att jag bara gav henne en rejäl backhand, fattar inte vad flickan tänkte med då hon visste att pojkvännen tror på sånt där...

Ska bara säga att det inte var mycket alkohol inblandat heller, bara några öl.

Bara att slå ut händerna, titta upp i himmeln och utbrista "Kvinnor!!"

Sista gången jag orkar lägga mig i andras förhållanden på det där viset, hädanefter så får de klara sig själva om tjejen gjort nått dumt. Iaf vid den här tiden på dygnet, man orkar knappast vara pedagogisk och vänlig klockan 4 på morgonen...

Vi kommer aldrig att förstå oss på dem om vi inte tillsätter en speciell forskningsgrupp för kvinnligt beteende, statligt finansierad dessutom.

NH|Mimer
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 278
689456
August 7, 2004 - 5:27 am
sp_Permalink sp_Print

Call me stupid men jag fattar inte :blink: Kanske för att jag sitter här 7 på morgonen och inte har sovit. Men dom satt och lekte lite och din polares lillebrorsa "säger" att deras förhållande kommer ta slut om 4 år? Och din polare lyssnar? Ser inte varför problemet skulle ligga hos kvinnor, tycker problemet ligger hos din polare som tror på sånt wink

Tobi-Wan Kenobi
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1005
689457
August 7, 2004 - 6:03 am
sp_Permalink sp_Print

NH|Mimer wrote: Call me stupid men jag fattar inte :blink: Kanske för att jag sitter här 7 på morgonen och inte har sovit. Men dom satt och lekte lite och din polares lillebrorsa "säger" att deras förhållande kommer ta slut om 4 år? Och din polare lyssnar? Ser inte varför problemet skulle ligga hos kvinnor, tycker problemet ligger hos din polare som tror på sånt wink

Kan inte annat än att håla med. Iofs har inte jag heller sovit än...

Adam
Member
Medlem
Forum Posts: 5104
689459
August 7, 2004 - 7:10 am
sp_Permalink sp_Print

Att tro på sånt vittnar inte om någon högre intelligens (stava?)...

btw; jag har sovit...

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
689461
August 7, 2004 - 7:22 am
sp_Permalink sp_Print

adamnassjo wrote: Att tro på sånt vittnar inte om någon högre intelligens (stava?)...

btw; jag har sovit...

Säger du samma sak till tex religiösa människor?

Akatosh
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1970
689471
August 7, 2004 - 8:19 am
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: En polares flickvän hade suttit och kört Anden i glaset på en liten fest i byn med min polares lillebrorsa. Av någon outgrundlig korkad anledning frågar hon "Hur länge kommer vårat förhållande att hålla?" och får svaret (som antagligen lillebrorsans styrande fingrar fått fram) 4 år 2 gånger i rad, och min vän som tror på sånt där blir ju skärrad som fan, och hans flickvän börjar ju i samma anda också...

Så efter att han farit härifrån (Han hade ingen lust att vara på festen efter det lilla "avslöjandet") så far jag hem till henne och frågar vackert vad fan hon tänker med? Får inget vettigt svar och hon sitter bara där och ser ledsen och sur ut... Riktigt nära att jag bara gav henne en rejäl backhand, fattar inte vad flickan tänkte med då hon visste att pojkvännen tror på sånt där...

Ska bara säga att det inte var mycket alkohol inblandat heller, bara några öl.

Bara att slå ut händerna, titta upp i himmeln och utbrista "Kvinnor!!"

Sista gången jag orkar lägga mig i andras förhållanden på det där viset, hädanefter så får de klara sig själva om tjejen gjort nått dumt. Iaf vid den här tiden på dygnet, man orkar knappast vara pedagogisk och vänlig klockan 4 på morgonen...

Vi kommer aldrig att förstå oss på dem om vi inte tillsätter en speciell forskningsgrupp för kvinnligt beteende, statligt finansierad dessutom.

Idetta fallet så ser jag din polare och hans lillebror som puckon, inte tjejen.

Json_81
Member
Medlem
Forum Posts: 7561
689473
August 7, 2004 - 8:28 am
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote: [quote=adamnassjo]Att tro på sånt vittnar inte om någon högre intelligens (stava?)...

btw; jag har sovit...

Fanatiskt religsöka människor ja.

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
689492
August 7, 2004 - 9:26 am
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: Så efter att han farit härifrån (Han hade ingen lust att vara på festen efter det lilla "avslöjandet") så far jag hem till henne och frågar vackert vad fan hon tänker med?

Märks att du är uppifrån landet. 🙂
Ingen säger så här i mellansverige.

Vissa tror då på vafan som hällst.
Jag å andra sidan tror bara på det jag hör, ser och känner.

Å ibland på horoskop. 🙂 Ibland stämmer det kusligt nära verkligheten. :cy:

Krqagyzzz
Member
Medlem
Forum Posts: 7176
689499
August 7, 2004 - 9:33 am
sp_Permalink sp_Print

äh, hon har nog bara knuffat runt det där glaset för att få en annledning att säja upp din polare. Om ett år kan hon tex säga så här "Lika bra vi ger upp, vårt förhållande kommer ändå att imploder om 3 år."

Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
689576
August 7, 2004 - 12:00 pm
sp_Permalink sp_Print

Tänkte på en sak. Nog inte riktigt rätt ställe att ställa frågan på. 😛 Du ställer den till en kvinna och här är typ 0.01%~ kvinnor 😛

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
689581
August 7, 2004 - 12:06 pm
sp_Permalink sp_Print

NH|Mimer wrote: Men dom satt och lekte lite och din polares lillebrorsa "säger" att deras förhållande kommer ta slut om 4 år? Och din polare lyssnar? Ser inte varför problemet skulle ligga hos kvinnor, tycker problemet ligger hos din polare som tror på sånt wink

Håller med.

Farbror
Member
Medlem
Forum Posts: 2275
689585
August 7, 2004 - 12:10 pm
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote: [quote=adamnassjo]Att tro på sånt vittnar inte om någon högre intelligens (stava?)...

btw; jag har sovit...

Svar: Ja!

Bar-Code
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 705
689612
August 7, 2004 - 12:55 pm
sp_Permalink sp_Print

NH|Mimer wrote: Ser inte varför problemet skulle ligga hos kvinnor, tycker problemet ligger hos din polare som tror på sånt wink

Håller med jag också.

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
689676
August 7, 2004 - 2:34 pm
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: Vad tänker ni med, kvinnor?

Jag vet inte men...
Jag tänker med knoppen och sn*ppen. 🙄 :bgrin:

[Gamepredator] Sulan
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1705
689802
August 7, 2004 - 5:30 pm
sp_Permalink sp_Print

Ehm? Överreagerade ni inte lite? Gillar inte grabben tjejen eller eftersom han blev så skärrad? Han låter inte helt straight heller, tror på andar och blir skärrad för skitsaker...

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 51
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL