January 17, 2002
En polares flickvän hade suttit och kört Anden i glaset på en liten fest i byn med min polares lillebrorsa. Av någon outgrundlig korkad anledning frågar hon "Hur länge kommer vårat förhållande att hålla?" och får svaret (som antagligen lillebrorsans styrande fingrar fått fram) 4 år 2 gånger i rad, och min vän som tror på sånt där blir ju skärrad som fan, och hans flickvän börjar ju i samma anda också...
Så efter att han farit härifrån (Han hade ingen lust att vara på festen efter det lilla "avslöjandet") så far jag hem till henne och frågar vackert vad fan hon tänker med? Får inget vettigt svar och hon sitter bara där och ser ledsen och sur ut... Riktigt nära att jag bara gav henne en rejäl backhand, fattar inte vad flickan tänkte med då hon visste att pojkvännen tror på sånt där...
Ska bara säga att det inte var mycket alkohol inblandat heller, bara några öl.
Bara att slå ut händerna, titta upp i himmeln och utbrista "Kvinnor!!"
Sista gången jag orkar lägga mig i andras förhållanden på det där viset, hädanefter så får de klara sig själva om tjejen gjort nått dumt. Iaf vid den här tiden på dygnet, man orkar knappast vara pedagogisk och vänlig klockan 4 på morgonen...
Vi kommer aldrig att förstå oss på dem om vi inte tillsätter en speciell forskningsgrupp för kvinnligt beteende, statligt finansierad dessutom.
December 10, 2001
Call me stupid men jag fattar inte :blink: Kanske för att jag sitter här 7 på morgonen och inte har sovit. Men dom satt och lekte lite och din polares lillebrorsa "säger" att deras förhållande kommer ta slut om 4 år? Och din polare lyssnar? Ser inte varför problemet skulle ligga hos kvinnor, tycker problemet ligger hos din polare som tror på sånt
December 31, 2002
NH|Mimer wrote: Call me stupid men jag fattar inte :blink: Kanske för att jag sitter här 7 på morgonen och inte har sovit. Men dom satt och lekte lite och din polares lillebrorsa "säger" att deras förhållande kommer ta slut om 4 år? Och din polare lyssnar? Ser inte varför problemet skulle ligga hos kvinnor, tycker problemet ligger hos din polare som tror på sånt
Kan inte annat än att håla med. Iofs har inte jag heller sovit än...
December 15, 2003
CoLiC wrote: En polares flickvän hade suttit och kört Anden i glaset på en liten fest i byn med min polares lillebrorsa. Av någon outgrundlig korkad anledning frågar hon "Hur länge kommer vårat förhållande att hålla?" och får svaret (som antagligen lillebrorsans styrande fingrar fått fram) 4 år 2 gånger i rad, och min vän som tror på sånt där blir ju skärrad som fan, och hans flickvän börjar ju i samma anda också...
Så efter att han farit härifrån (Han hade ingen lust att vara på festen efter det lilla "avslöjandet") så far jag hem till henne och frågar vackert vad fan hon tänker med? Får inget vettigt svar och hon sitter bara där och ser ledsen och sur ut... Riktigt nära att jag bara gav henne en rejäl backhand, fattar inte vad flickan tänkte med då hon visste att pojkvännen tror på sånt där...
Ska bara säga att det inte var mycket alkohol inblandat heller, bara några öl.
Bara att slå ut händerna, titta upp i himmeln och utbrista "Kvinnor!!"
Sista gången jag orkar lägga mig i andras förhållanden på det där viset, hädanefter så får de klara sig själva om tjejen gjort nått dumt. Iaf vid den här tiden på dygnet, man orkar knappast vara pedagogisk och vänlig klockan 4 på morgonen...
Vi kommer aldrig att förstå oss på dem om vi inte tillsätter en speciell forskningsgrupp för kvinnligt beteende, statligt finansierad dessutom.
Idetta fallet så ser jag din polare och hans lillebror som puckon, inte tjejen.
June 3, 2001
CoLiC wrote: Så efter att han farit härifrån (Han hade ingen lust att vara på festen efter det lilla "avslöjandet") så far jag hem till henne och frågar vackert vad fan hon tänker med?
Märks att du är uppifrån landet. 🙂
Ingen säger så här i mellansverige.
Vissa tror då på vafan som hällst.
Jag å andra sidan tror bara på det jag hör, ser och känner.
Å ibland på horoskop. 🙂 Ibland stämmer det kusligt nära verkligheten. :cy:
June 23, 2002
NH|Mimer wrote: Men dom satt och lekte lite och din polares lillebrorsa "säger" att deras förhållande kommer ta slut om 4 år? Och din polare lyssnar? Ser inte varför problemet skulle ligga hos kvinnor, tycker problemet ligger hos din polare som tror på sånt
Håller med.
1 Guest(s)