December 24, 2002
Är ute efter en seriös gissning om ni tror att denna plasma är trasig eller inte.. den har legat i kartong hela tiden. Den är alltså transportskadad.. tror ni att det bara är glaset som är spräckt eller hela panelen? Hur känslig är själva panelen?
Skulle ni köpt den för 2000kr för att testa? Det är en 50-tummare
[Image Can Not Be Found]
Vette fasen, personligen har jag ingen användning av en så stor teve. Och 2000:- är iaf 2000:-..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 10, 2003
Jag tro att bara den Glasrutan är sönder och den fungera.Glas ut och kolla att den har inga stoartiga skrapa sen köpa när Pengar finns.Min LG 42" har ingen Glasskivan och behöva ingen inbyggd Fläckt därför är också lättare.Hela Livet är fulla Risk.....Mvh.......Klaus
January 4, 2001
Som jag ser det så går det inte att dra en kvalificerad gissning om hurvida den fungerar eller inte. En smäll har TV:n varit med om, även om displayen har klarat sig så kan det vara andra saker inuti TV:n som har pajjat.
Varför skulle någon sälja den för 2000:- utan att testa om den fungerar?
1 Guest(s)