July 27, 2002
Vad tror ni, kanske inte är så aktuellt just nu, men jag tycker jag har läst MASSA ggr om att han "köpt sig fri", alltså t.ex betala pengar till barnen så att de ska hålla tyst. Visste inte att snubben gjorde så mycket pengar under sin stortid, tycker summorna är överväldiga varje gång. 🙂
Vad tycker ni?
March 11, 2003
Jag tror faktiskt Micke J är ganska oskyldig. Tror knappt han vet vad sex är. Killen blev bestulen på hela sin barndom, och nu försöker han få kompisar i sin egen mentala ålder. Men självklart finns det massor av pengar att tjäna på att sätta dit honom. Miljoner i skadestånd.
Om han är pedofil bör han självklart få sitt straff, men risken är väl att han faktiskt inte är det, och hela uppståndelsen är p.g.a. giriga vuxnas plötsliga vittring på hans enorma mängder pengar.
July 27, 2002
Hänger åt denstore´s håll, jag har faktiskt aldrig erkänt honom som skyldig inför mig själv. Jag är dock inte helt säker. 🙂
Edit:
Jag tror dock att något är fel, men är han oskyldig till Pedofilanklagelserna så är det ju synd om honom, jag menar, kolla hur många näsoperationer han har gjort. 🙂
December 18, 2002
denstore wrote: Jag tror faktiskt Micke J är ganska oskyldig. Tror knappt han vet vad sex är. Killen blev bestulen på hela sin barndom, och nu försöker han få kompisar i sin egen mentala ålder. Men självklart finns det massor av pengar att tjäna på att sätta dit honom. Miljoner i skadestånd.
Om han är pedofil bör han självklart få sitt straff, men risken är väl att han faktiskt inte är det, och hela uppståndelsen är p.g.a. giriga vuxnas plötsliga vittring på hans enorma mängder pengar.
han lär vara rätt öm där bak ifall han hamnar i finkan. :va:
tror inte att han är ett peddo..
July 27, 2002
GooGeL wrote: [quote=denstore]Jag tror faktiskt Micke J är ganska oskyldig. Tror knappt han vet vad sex är. Killen blev bestulen på hela sin barndom, och nu försöker han få kompisar i sin egen mentala ålder. Men självklart finns det massor av pengar att tjäna på att sätta dit honom. Miljoner i skadestånd.
han lär vara rätt öm där bak ifall han hamnar i finkan. :va:
tror inte att han är ett peddo..
Han lär ju få privat cell eller något. 🙂
Jag hoppas iaf inte att han är skyldig, avguda hans musik som liten. 😀
December 11, 2002
denstore wrote: Jag tror faktiskt Micke J är ganska oskyldig. Tror knappt han vet vad sex är. Killen blev bestulen på hela sin barndom, och nu försöker han få kompisar i sin egen mentala ålder. Men självklart finns det massor av pengar att tjäna på att sätta dit honom. Miljoner i skadestånd.
I'm totaly with you on that one!
December 15, 2003
Jag misstänker personligen att han inte är en pedofil, visst en helt skruvad pucko är han ju men han verkar ju vara väldigt ung mentalt sett och tycker säkert väldigt mycket om barn men något sexuellt verkar det definitivt inte vara.
Snarare att avdokater hört att han kramat barn och då ser dollartecken....
May 5, 2004
Dehman wrote: [quote=Callister][quote=EliXyR]vem e jacksson? han den coola i filmen bloodsport me van damme?
Nej sångaren, Michael. 🙂
Menar du Jackson ?
Själv tror jag inte han gjort något. Han verkar lite för vrickad för det.
jaha va inte han död? typ dog av en överdos i sitt egna funland eller vad de va? :eye:
July 27, 2002
EliXyR wrote: [quote=Dehman][quote=Callister][quote=EliXyR]vem e jacksson? han den coola i filmen bloodsport me van damme?
Nej sångaren, Michael. 🙂
Menar du Jackson ?
jaha va inte han död? typ dog av en överdos i sitt egna funland eller vad de va? :eye:
Tyvärr, nej. 🙂
May 5, 2004
Callister wrote: [quote=EliXyR][quote=Dehman][quote=Callister][quote=EliXyR]vem e jacksson? han den coola i filmen bloodsport me van damme?
Nej sångaren, Michael. 🙂
Menar du Jackson ?
Tyvärr, nej. 🙂
aha okey då vet jag hur de ligger till! 😀
March 20, 2001
Callister wrote: Visste inte att snubben gjorde så mycket pengar under sin stortid, tycker summorna är överväldiga varje gång. 🙂
Jackson har skulder på 200-300 miljoner dollar och ändå så har han mer pengar än vad de flesta hollywood-stjärnor någonsin kan drömma om. Han har så att han klarar sig. Vet även att han är den enda artisten som äger rättigheterna till sina egna låtar och utöver det så äger han rättigheterna till alla beatles låtar.
Vet inte vad jag ska tro vad gäller om han är peddo eller inte. Något är fel där iaf.
2 Guest(s)