June 17, 2001
Ja, just det
Vad tycker ni om er Chef/lärare?
E han/hon bra på något sätt, eller bara rent ut sagt ett stort misstag till chef/lärare...
Jag har en kvinnlig chef.
Jag skriver bara lite stöd ord, så...
Ja, fatta själva
Bitch + ser mycket bra ut + hård + rättvis = bra chef (för det mesta)
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
October 17, 2001
On 2001-11-13 20:38, WIGGER wrote:
Ja, just detVad tycker ni om er Chef/lärare?
E han/hon bra på något sätt, eller bara rent ut sagt ett stort misstag till chef/lärare...Jag har en kvinnlig chef.
Jag skriver bara lite stöd ord, så...
Ja, fatta själva
Bitch + ser mycket bra ut + hård + rättvis = bra chef (för det mesta)
cepit j**la apsvin till o va maktgalen.
jag ska säga upp mig (på fredag) pga min totalvrickade chef,,,,
July 2, 2001
On 2001-11-13 21:05, Affix wrote:
Vissa lärare är bättre än andra, vi har en urskön gympalärare medans mattelärarinnan är en 19 årig tjej, ursprungligen från Kina som inte kan ren svenska och som är allmänt virrig.
Stora kontraster är det!
Va kan man vara lärare när man är 19 år?
Trodde man var tvungen o läsa på nån lärarskola i 2 år minst (+3 år Natur/Samhälle).
October 17, 2001
On 2001-11-14 03:06, snausman wrote:
Va kan man vara lärare när man är 19 år?
Trodde man var tvungen o läsa på nån lärarskola i 2 år minst (+3 år Natur/Samhälle).
Idag tar många skolor vad som helst...
alla som överhuvudtaget gått ut gymnasiet kan få jobb som lärare..
det finns lixom inga andra...
May 9, 2001
Jag är inne på min tredje chef på 6 år. Har bara haft killar, som är under 30. Fick en ny chef för ett par månader sedan och jag har arbetat med honom tidigare fast då hade han samma arbetsuppgifter som jag. Den chef jag hade innan honom var en riktig mes med tummen mitt i röven.
October 10, 2001
På gymnasiet tycker jag att det är rätt så bra lärare. På högstadiet var det dock ganska blandat, hade en musikfröken som underkände en uppsats jag gjort därför att jag hade "kopierat den från internet". Bah! Jag hade suttit och skrivit den där uppsatsen i en vecka och var faktiskt riktigt nöjd med den. Hon kollade inte ens mina källor, hon fick bara för sig att jag hade fuskat och så var det med det. Att hon sedan gav dem som skrivit av ordagrant från en bok VG+ var väldigt irriterande.
Jag fick dock upprättelse efter arga samtal med rektorn.
December 23, 2000
On 2001-11-14 08:42, MadMartigaN wrote:
Min chef är bäst!
- Hur går det? (chef)
- Bara bra, allt är färdigt. (Jag)
- Bra det, och lönen? *skratt*
- Den är lite låg. *hoppas* (Jag)
- Det var inte bra! Ska se vad jag kan
göra. (chef)
*Wooooohooo* 😀
Livet är inte kass hela tiden!
Hehe!! :hehe: U da man!!! Löneförhandlaren!!! 😀