August 11, 2005
Ska man driva saken till sin yttersta spets så är porrbranschen den mest jämlika branschen av dem alla...
Det kvittar hur du ser ut eller var du kommer från, vilket kön du har etc etc, du kan göra porr och det finns ALLTID folk som kommer kolla på det...
Synd att den jämlikheten skulle skapas i den branschen först...
August 7, 2001
csm101 wrote: Ska man driva saken till sin yttersta spets så är porrbranschen den mest jämlika branschen av dem alla...
Det kvittar hur du ser ut eller var du kommer från, vilket kön du har etc etc, du kan göra porr och det finns ALLTID folk som kommer kolla på det...
Jag har inte sett många porrfilmer som skulle vara jämnlika.
January 21, 2004
Det är helt upp till var och en tycker jag.
vi var några stycken som kollade på en finsk amatörporrfilm häromdagen, det var mer underhållande på det komiska planet än något annat. men som sagt, jag sparkar ej på någon som kollar på porr, det är liksom fritt.
Fast tanken på killar som sitter och runkar och kollar p-rulle hela dagarna, för att de antingen inte får något själva eller har en skruvad verklighetsuppfattning, det är inte hallontårta.
August 11, 2005
dree wrote: [quote=csm101]Ska man driva saken till sin yttersta spets så är porrbranschen den mest jämlika branschen av dem alla...
Jag har inte sett många porrfilmer som skulle vara jämnlika.
Kanske för att du totalt missuppfattar mitt poäng med inlägget?
Vem som sätter på vem är inte det jag syftade på utan att ALLA som VILL kan göra porr. Och en annan aspekt var just det faktum att kvinnorna tjänar minst lika mycket som männen, och oftast mycket mycket mer (snackar om proffsen nu).
Bara för att en kvinna råkar ligga på rygg och "ta emot" så betyder det INTE att det är mannen som är i kontroll egentligen, om du förstår vad jag menar.
December 3, 2005
Inget direkt fel på det direkt sådär inom vissa gränser men tycket tv1000 och alla dom där viasat explorer os.v kunde gefan i och sända sånt den bästa tiden när man är sugen på att kolla in om det går nån bra film så ser nåt helt annat, pinsamt blir det också om andra sitter i närheten när man swichar igenom kanalerna vilket inte inträffat än då tiderna är ganska uppenbara när det börjar :bgrin:
Skit med viasat, man skulle nog haft boxerpaketet istället.
Sånt kan man kolla på när man vill endå och är inte kul med överflöd av det överallt..
Är ingen sån som sitter och beskådar men alltid när tv1000 sänder svenska rullar som man ser när man bläddrar igenom lite så är det alltid samma kille som är med, har inge sverige nåt större utbud :cy:
1 Guest(s)