May 10, 2002
obelix wrote: [quote=Dehman][quote=abishai]varför inte bara köra upp maskarna i rektum direkt?
Haha, jag käkar dem hellre i.s.f. inget kommer nära mitt rektum. ;>
När jag åkte till sjukhuset för magsmärtor så ville sjuksköterksan köra upp fingrar där bak på mig och känna efter. Hon fick inte. Hon fick inte heller spruta upp 25cl laxeringsmedel. ;>
Vänta till du blir äldre och ska kolla prostatan :)R
Det är jättekul, jag lovar. :bgrin:
kan inte personen som har prostatan i arslet på dig dra ut den när den ska kollas på? :arg:
May 7, 2004
Pierre C wrote: [quote=Dehman][quote=abishai]varför inte bara köra upp maskarna i rektum direkt?
När jag åkte till sjukhuset för magsmärtor så ville sjuksköterksan köra upp fingrar där bak på mig och känna efter. Hon fick inte. Hon fick inte heller spruta upp 25cl laxeringsmedel. ;>
Jag kör MER ÄN GÄRNA upp saker i min röv :D............... inte ironi!
:cy: :cy: :cy:
August 20, 2001
Krehlmar wrote: hatar parasiter, men sålänge de inte skadar en och inte blir sådär äkligt långa och skabbiga så... men vafan... 2500???? är inte det lite VÄL mycket?
Antar att de dör ut ganska snabbt... Kan säkert vara en bra metod, dock vill jag inte tittat i toan efter jag skitit 🙂
January 17, 2002
Dehman wrote: [quote=abishai]varför inte bara köra upp maskarna i rektum direkt?
Om sköterskan hade varit söt hade jag väl inte sagt nej 🙄 Hade bara behövt visa lite av min mäktiga lem så hade hon dragit in mig i läkemedelsförrådet och tiggt om att få känna på den istället :bgrin:
Äh, så länge det är en söt tjej som stoppar upp fingrarna så går det väl bra :bgrin:
March 10, 2002
CoLiC wrote: [quote=Dehman][quote=abishai]varför inte bara köra upp maskarna i rektum direkt?
Om sköterskan hade varit söt hade jag väl inte sagt nej 🙄 Hade bara behövt visa lite av min mäktiga lem så hade hon dragit in mig i läkemedelsförrådet och tiggt om att få känna på den istället :bgrin:
Äh, så länge det är en söt tjej som stoppar upp fingrarna så går det väl bra :bgrin:
Hah nej, ingen kommer nära mitt rektum. Då menar jag ingen! Inte ens min flickvän. ;P
1 Guest(s)