September 16, 2002
Här vart det jobb direkt!
Några polare är här nu och det första som händer efter tolvslaget och att vi skålat är att ett ben på soffan brast! 😛
Det blev till att skruva av resten också för att få det bra, så nu sitter man en dm lägre, men vafan, det funkar! 😀
Inte visste jag att jag var så händig! 😀
Och inte mina polare heller, så därför finns det många... många kort på mig med en skruvmejsel i handen. 😛
Det trodde ingen i min vänskapskrets att det skulle få se.
January 7, 2004
December 27, 2003
jhan wrote: Iaktog fulla brölande fjortisar som sköt raketer mot husen (när ska folk lära sig, använd inte den lättaste vinflaskan ni har) samt deras dansande på isen, de var rejält packade. Såg även en hel del fina fyrverkier... =)
Varför får jag aldrig se något sånt där? =(
Jag blir bara halvt mördad av fyrverkeri, men aldrig så får jag se några fulla fjårtisar. Orättvisst :cy:
April 30, 2004
SkuTiDuTi wrote: [quote=jhan]Iaktog fulla brölande fjortisar som sköt raketer mot husen (när ska folk lära sig, använd inte den lättaste vinflaskan ni har) samt deras dansande på isen, de var rejält packade. Såg även en hel del fina fyrverkier... =)
Varför får jag aldrig se något sånt där? =(
Jag blir bara halvt mördad av fyrverkeri, men aldrig så får jag se några fulla fjårtisar. Orättvisst :cy:
Tss... du bor inte i den coola delen av stan.. 😀 .
Själv gjorde jag samma sak som jhan vid tolvslaget..
..Aij wunder waj
Hadde det bra & fick se lagom många raketer iaf... 🙂
/Kontrast
October 1, 2002
det första spm hände mig var att jag eoch en par poalre fick sita och vajta en sextonårojng på toalette under två tinmar, HiIn hade drucfkit för myfket och låg nelty däckad typ 🙂
Dtta förstölr e hela åårt nyårsfafton tyvörr. .
NEe örni dags att sova .. piuss på er!! 🙂 🙂
4 Guest(s)