Blev trött och gick till sängs..
Dessvärre på solo kvist.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 20, 2002
Json_81 wrote: [quote=Mean Machine][quote=Laglorden]Tja, det var väl Linda Rosing som skuttade runt så att siliconet skvätte typ. Brudar är mysko, de tror att man ska stoppa silicon i tuttarna istället för i datorn.
Var har du silikon i din dator? 🙂
Om jag inte minns fel säger jänkarna silicon om kisel (därav silicon valley, silicon graphics).
Och kisel ska det väl finnas lite av i en dator.
Det engelska ordet silicon är mycket riktigt grundämnet kisel på svenska.
Det som finns i tuttarna heter dock silicone (notera e på slutet) på engelska, och är inte samma sak, även om kisel ingår i föreningen.
Detta är vad som heter silikon på svenska.
August 16, 2004
första som hände mig på nyår. för att återgå till trådens ursprungliga anledning. var att upptäcka att man inte kommer ihåg nått från tolv slaget och fram till 4 på morgonen . undrar vad man har haft för sig då . har en bricka liggandes bredvid som kommer från en garderob, men vete tusan vilken krog jag var på . aja det kommer väll fram för eller senare
July 4, 2003
Nessos wrote: Fick precis veta att den 17-åring som dog av en raket (han fick den i ansiktet) var en gammal klasskamrat till mig (vi gick i samma klass för ett år sedan).
Vi hade hyffsat kontakt... Vilket start alltså...
Gick i samma skola som honom i många år fast i årsgruppen under.
Fick reda på det igår.
Jag tittade på raketerna och tände samtidigt på min tårta på Torös högsta berg, med Jontez o en annan snubbe. Sedan vandrade vi ner för berget efter att ha tittat på en massa mera fyrverkerier som syntes på flera mils avstånd.
För att åka lite cross mitt i natta, gaslyfter rätt bra 😉
Roligt o åka två då det gaslyfter ännu lite lättare 😀
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
3 Guest(s)