February 12, 2002
Tänkte, vissa av oss håller ju på att ha varit här på forumet ett tag å skulle vara kul å veta hur folk ser på mig, å även hur ni ser på varrandra.
Vad är jag för en? Vad är ni för ena? :cy:
Vad har ni för förutfattade meningar å vad har ni kommit fram till som ni tror är konkret?
Å grattis på födelse dagen Gueno..
August 11, 2002
Jag har kommit fram till att ingen på det här forumet är någon jag tar så seriöst på, eftersom jag aldrig träffat de öga mot öga kind mot kind, mun mot .... nu gick det för långt (natthumor)
Iofs ger en bild rätt bra uppfattning om hur personen ser ut, men inte hur denne är.
August 22, 2001
Håller väl ungefär med. Och så har jag lärt mig att hur man än uttrycker sig så finns det alltid någon som tolkar det till sin nackdel och tycker att man trampar dem på tårna. Därför har jag slutat be om ursäkt (förutom om jag vet med mig att reaktionen är välproportionerlig till brottet). Jag kör mitt race, typ.
February 12, 2002
coalan wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=coalan]kråkan topic, rätta >_< topicen : varandra
De är tur du har koll på alla mina stavfel ialf..
=DO #-o :-k
Vad, tänkte du ta bort det andra när jag rättat?
Eller gillar du inte min förkortning till " i alla fall" ? Ialf är faktiskt bättre än iaf på många sätt.. 😛
March 10, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=coalan][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=coalan]kråkan topic, rätta >_< topicen : varandra
Eller gillar du inte min förkortning till " i alla fall" ? Ialf är faktiskt bättre än iaf på många sätt.. 😛
Har du kommit ialf? 😉
Nej men det förkortas i.a.f. eller iaf. 😉
Förstår inte riktigt vad tråden handlar om. Kanske jag som är för trött...
August 11, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=coalan][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=coalan]kråkan topic, rätta >_< topicen : varandra
syftar på din förkortning ja 🙂
Men låt oss inte förstöra tråden utan låta den gå tillbaka till topic och ditt första inlägg.
Btw jag tycker man får ganska bra bild av någon bara man snackar i 10min.
(fan va bra man stavar på kvällen 😉 )
*edit* godnatt 🙂
September 28, 2003
jag tar de flesta här på allvar iaf dem som är aktiva o skriver någon gång varje dag typ. På något sätt så tycker jag att det är inte bara för att hänga i allmänt vi hänger här, vi försöker ju ändå hjälpa folk som har problem med sina datorer det är det som är det schyssta här på NH alla som kan försöker hjälpa andra. Det är extremt ofta folk ber om hjälp och får det här om man jämför med andra siter *host* swec *hrm*. Plus att det hänger nästan bara trevliga människor här. 🙂
December 15, 2002
Jag är en utav de äldre på dettta forum. Därför räknar jag med att Ni ser upp till mig och inser vilken kunskap jag besitter.
Nä, allvarligt talat. Jag har inga direkt förutfattade meningar om någon här. Bara de gamla vanliga, vissa är klantiga och otursförföljda. Andra gillar Al, och andra hatar Saab. 🙂
1 Guest(s)