February 21, 2003
Tja, de flesta har väl fattat vad jag sysslar med. Annars:
August 22, 2001
Ogrebeast wrote: Tja, de flesta har väl fattat vad jag sysslar med. Annars:
Vad är soft underground?
August 11, 2002
Vaniljflickan wrote: [quote=Ogrebeast]Tja, de flesta har väl fattat vad jag sysslar med. Annars:
Vad är soft underground?
soft
January 23, 2002
Vaniljflickan wrote: [quote=Ogrebeast]Tja, de flesta har väl fattat vad jag sysslar med. Annars:
Vad är soft underground?
Ett forum där det bl.a. pratas om saker som inte är så tillåtet på NH.
Sen andra saker som också är tillåtna på NH men inte har egna avdelningar, t.ex. Media och Motor.
Bli medlem vetja men humornivån kan va ganska låg ibland, det är helt enkelt inte lite mer lössläppta regler än vad det är på NH. 🙂
Edit:
http://www.danielogren.se/forums/viewtopic.php?t=50
Titta runt lite, använd t.ex. länken i min signatur, http://www.NHUnderground.tk
February 21, 2003
Vad är soft underground?
Ett forum vid sidan om NH där vi snackar om saker som kanske inte alltid är så lämpliga att tala om på NH, eller som inte hör NH till. Där behöver vi inte hålla på någon image gentemot annonsörer o.s.v. så där är det fria ordet som gäller i stort sett. Vi försöker helt enkelt komplettera NH med saker som inte tas upp här.
August 11, 2002
Steel wrote: [quote=Vaniljflickan][quote=Ogrebeast]Tja, de flesta har väl fattat vad jag sysslar med. Annars:
Vad är soft underground?
Ett forum där det bl.a. pratas om saker som inte är så tillåtet på NH.
Sen andra saker som också är tillåtna på NH men inte har egna avdelningar, t.ex. Media och Motor.
Bli medlem vetja men humornivån kan va ganska låg ibland, det är helt enkelt inte lite mer lössläppta regler än vad det är på NH. 🙂
Vadå ganska!? den är nere i fotknölarna allt som oftast, :bgrin: men det gillar vi 🙂
February 21, 2003
Vaniljflickan wrote: haha.. håller du inte för längre stands Rutger eller?
Nä, inte vad det gäller folk med håriga arslen som t.ex. coalan och Steel. 😛
Men jag gör längre tätatäter med bävrar! [Image Can Not Be Found]
Vaniljflickan wrote: Kul att hålla på så här...
Finns väl hundra såna här flumtrådar på NHU.
(eller ja, detta blev en flumtråd efter att NHU-nissarna satte igång å spamma :bgrin: )
July 13, 2002
Vaniljflickan wrote: Vad är soft underground?
NHU sammanfattas enklast med hjälp av ett par .gif filer :D:
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] OCH EN MAAAASSSA KÄRLEK :heart:
Skoj komplement till NH! Tack till ogerbeast för den grova uppstyrningen.
4 Guest(s)