January 23, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=Vaniljflickan]Kul att hålla på så här...
Finns väl hundra såna här flumtrådar på NHU.
(eller ja, detta blev en flumtråd efter att NHU-nissarna satte igång å spamma :bgrin: )
Citerar mig själv.
Steel wrote: I live my life one keystroke at time, for that second or less I'm free
February 21, 2003
Vaniljflickan wrote: Kan du inte fixa ett konto åt mig dära så det går fort? Jag är så tröööög. *blinkar sött*
http://www.danielogren.se/foru.....e=register
Där kanske?
Ger dig access till warez-delen så fort du reggat dig, så att vi andra kan ta del av dina my little pony-filmer aiight! 😀
Edit: Okej, nu är vi redigt OT! Får nog ta detta snack "på andra sidan".
August 22, 2001
Ogrebeast wrote: [quote=Vaniljflickan]Kan du inte fixa ett konto åt mig dära så det går fort? Jag är så tröööög. *blinkar sött*
http://www.danielogren.se/forums/profile.php?mode=register
Där kanske?
Ger dig access till warez-delen så fort du reggat dig, så att vi andra kan ta del av dina my little pony-filmer aiight! 😀
Edit: Okej, nu är vi redigt OT! Får nog ta detta snack "på andra sidan".
Drägg! My little pony.... haha, du är kul du.
July 13, 2002
Vaniljflickan wrote: "Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag"
inte måste halkat dit av misstag?
Det är en tunn linje mellan ironi och sanning på NHU 😉
February 21, 2003
coalan wrote: [quote=Ogrebeast] [quote=coalan]Ogrebeast vi förväntar oss att du har kameran igång när inträdesavgiften ska betalas 🙂
Måste bara hitta en lins som inte immar igen den här gången. :-k
Ja jag blir lack om du missar igen, vi ville ju se dig och m00pid00 a.k.a grisen
Får inte visa. Sålde rättigheterna till Farmen på TV4.
January 23, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=coalan][quote=Ogrebeast] [quote=coalan]Ogrebeast vi förväntar oss att du har kameran igång när inträdesavgiften ska betalas 🙂
Måste bara hitta en lins som inte immar igen den här gången. :-k
Ja jag blir lack om du missar igen, vi ville ju se dig och m00pid00 a.k.a grisen
Får inte visa. Sålde rättigheterna till Farmen på TV4.
Ah, så synd.
Grisen säger att ni hade det riktigt bra, lät som ni hade det bättre än oss. 😕
October 27, 2001
coalan wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Min tråd har spårat ur tror jag..
Varför gör alltid mina trådar det? 😕
förlåt [Image Can Not Be Found] vi får väl [Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found]tills [Image Can Not Be Found]
Vifta med gröna el-tandborstar tills vi blir EU-tokiga? Det låter som en bra idé.
3 Guest(s)