July 11, 2002
När man var liten så frågade man alla:
-Vad vill du bli när ni blir "Stor" ..
Kanske omogen fråga, men kunde inte hålla mig :bgrin: :bgrin: .
När jag blir "stor", så vill jag utbilda mig till något av dom här yrken:
1.Pilot
2.Elektronikingenjör
3.Tandläkare 😀
Vad vill ni bli när ni blir "stora" ?..
Edit: Ni som är utbildade till något, kan skriva vilken utbildning ni har, eller vad ni ville bli när ni var mindre
December 22, 2002
Rappare/Musiker
- MSI Z97 GAMING 5, Socket-1150
- Intel Core i7 4790K 4,0GHz
- Inno3D iChill GeForce GTX 980 4GB
- Kingston SSDNow V300 120GB (2 st)
- Corsair Hydro H110 (Water cooling)
- HyperX Beast 16GB 2400MHz
- Chieftec Nitro 88 850 W modular
- Corsair Carbide Air 540 Cube Case + 7 fans inside the case.
- Seagate 2 TB
- Seagate 1 TB
- 300GB Western Digital VelociRaptor ICE
- Fancontroller
- Harman & Kardon Soundsticks II
- Steelseries Apex RAW
- Samsung 27 inch 3d monitor 120 hz
- BenQ 32" LED BL3200PT Quad-HD
January 21, 2002
Jag har i många år funderat vad jag vill bli, har varit "bombsäker" på att jag velat jobba som allt från sjuksköterska till raketforskare. Just när jag skulle söka till universitetet var jag inne på medieingejör så det blev det man började utbilda sig till... alltid svårt att veta vad man vill, speciellt när man inte kan jobba med det innan man har en utbildning.
June 18, 2001
Gueno - http://www.svenskaspel.se
June 28, 2001
hadde jag vetat hadde jag inte suttit här.
men jag har lite användbara uppfinnigar på lager som jag ska försöka få patent på och sen få licenspengar för att anväda produkten, och leva på det.
blir jag rik ska jag fanimej se till att att det inte tillverkas massa billig plastskit som går sönder och halva kellogspåsen är fyld med luft.
November 26, 2002
Mind wrote: hadde jag vetat hadde jag inte suttit här.
men jag har lite användbara uppfinnigar på lager som jag ska försöka få patent på och sen få licenspengar för att anväda produkten, och leva på det.
blir jag rik ska jag fanimej se till att att det inte tillverkas massa billig plastskit som går sönder och halva kellogspåsen är fyld med luft.
gah! nu blev jag riktigt sugen på flingor! och jag har redan ätit idag....
hoppas att jag är lika sugen imorrn och att det finns hemma 🙂
hm.. lite offtopic...
jag vill nog bli vuxen när jag blir stor.. eller var det tvärtom?
August 15, 2002
rsastin wrote: Jag är redan stor och det blir aldrig som man tänkt sig kan jag ju säga.
Men man ska inte ge upp hoppet.
Aha, då vill jag ha ett dåligt arbete (absolut inte programmerare) med låg lön. Jag vill leva i celibat. Och så vill jag dö före jag är 40.
Hoppas att rsastin har rätt nu 😀
September 13, 2002
Öwall wrote: [quote=Mind]hadde jag vetat hadde jag inte suttit här.
gah! nu blev jag riktigt sugen på flingor! och jag har redan ätit idag....
hoppas att jag är lika sugen imorrn och att det finns hemma 🙂
hm.. lite offtopic...
jag vill nog bli vuxen när jag blir stor.. eller var det tvärtom?
jag e också hungrig.. men jag har ingen mat hemma för jag orkar inte handla ngn, och iofs så har ja inga rena tallrikar & bestick att äta med för disken står orörd.
hemskt vad alla utbildar sig till mycket..
ja utbildade mig till svetsare men tillslut hamnade ja som montör på volvo car corporation motor i skövde, byggandes 5 cyl turbomotorer hela dagarna..
September 24, 2001
Är utagen till Flygbasjägargruppchef i lumpen :), funderar på att kanske gå officerhögskola fast har egentligen ingen aning. Om jag inte får det så har jag ingen aning vad jag ska göra. Kanske polis, fast alla hatar ju dom nu för tiden.
Nej det får nog bli rockstjärna endå. Släppa 3 album sjuta sig i huvet och sen kan mina släktingar bli rika på att mina skivor säljer enbart pga "kultstatus".
Men liksom går man i 3an på medieprogrammet så vet man inte vad man ska göra, det enda man vet är att man har haft dom 3 slöaste åren i sitt liv. Suttit på internet i 3 år typ.
Men det löser sig nog, man för inte stressa med sånt...
3 Guest(s)