December 20, 2001
August 21, 2001
jag vill bli tjock, fet, rik och lycklig! Jag vill ha fet jevla bil. Stor jevla dator. Sommar året runt! Vackra flickor i mitt knä. Pool i trädgården. Bastu i källarn. Jag vill ha större stereo. Mer musik. Och vill inte jobba en dajevel till i resten av mitt liv. Så det så.
edit: och så önskar jag att canadensarna erkände sin ondskefullhet..
June 20, 2002
vetefan vad jag vill bli...
just nu går jag nån pissig utbildning på gymnasiet och lär mig en massa saker som jag aldrig kommer ha nytta av och blir absolut ingenting... kommer inte heller kunna använda linjen till att plugga vidare eftersom det är alltför tråkigt för att jag ska orka hålla mig i skolan tillräckligt mycket för att få betyg...
för tillfället är planen att fylla 20 (ett år kvar) och sen utbilda mig till plåtslagare...
September 12, 2001
Garfzez wrote: jag vill bli tjock, fet, rik och lycklig! Jag vill ha fet jevla bil. Stor jevla dator. Sommar året runt! Vackra flickor i mitt knä. Pool i trädgården. Bastu i källarn. Jag vill ha större stereo. Mer musik. Och vill inte jobba en dajevel till i resten av mitt liv. Så det så.
Apropå din sign och din "edit"...
Skulle inte bli förvånad om det till och med visar sig att du är en Kanadensare själv 😛
December 28, 2002
September 13, 2002
Garfzez wrote: jag vill bli tjock, fet, rik och lycklig! Jag vill ha fet jevla bil. Stor jevla dator. Sommar året runt! Vackra flickor i mitt knä. Pool i trädgården. Bastu i källarn. Jag vill ha större stereo. Mer musik. Och vill inte jobba en dajevel till i resten av mitt liv. Så det så.
vad fan ska du med bil,brudar,bastu & pool till... du kommer ju sitta framför din feta dator hela tin iallafall..
nevermind wrote: Är utagen till Flygbasjägargruppchef i lumpen :), funderar på att kanske gå officerhögskola fast har egentligen ingen aning.
flygbasjägare=blöjjägare/fuskjägare osv.. finns många skällsord för dem.. förtrykta stackare som inte har ett liv, och måste gå med sin gay basker å vara allmänt fula-.. ska du vara på F7? eller,,, ja låg som flygmek (innan de gjorde om tjänsten till 1 månad lök & 10 månader skog, förut va den 9månader lök & 2 månader jobbig skog) :bgrin:
December 28, 2002
July 11, 2002
Jag vill skapa ett stort jävla imperium, så att mina produkter finns i princip överallt.
Ett företag som jag beundrar och respekterar fett mycket är siemens, asså när du går till tandläkaren stöter du på siemens apparater, datorer, vitvaror, telefoner, röntgen apparater, element, toaletter, bankautomater, mobilbasstationer....
November 5, 2001
heimdal wrote:
hemskt vad alla utbildar sig till mycket..
ja utbildade mig till svetsare men tillslut hamnade ja som montör på volvo car corporation motor i skövde, byggandes 5 cyl turbomotorer hela dagarna..
Är också på Volvo i Skövde fast går i skolan fortfarande (3:an NV/EL). När skolan slutar till sommaren så börjar jag jobba på Volvo. Vet inte som vad än men har sökt praktik till IT-avdelningen, El-installation och Mek-UH fast man hamnar väl på monteringen tillslut iaf 🙁
August 19, 2002
aargh jag är rädd för att jag nog är stor redan och vafasiken har jag blivit? äldre...
här går man och kommer in på en bra utbildning efter gymnasiet..
sen när man är klar med den så finns knappt den branschen längre =P jippiieeee (design/it) sikken fet miss..
/it-uffe
September 24, 2001
nevermind wrote: Är utagen till Flygbasjägargruppchef i lumpen :), funderar på att kanske gå officerhögskola fast har egentligen ingen aning.
flygbasjägare=blöjjägare/fuskjägare osv.. finns många skällsord för dem.. förtrykta stackare som inte har ett liv, och måste gå med sin gay basker å vara allmänt fula-.. ska du vara på F7? eller,,, ja låg som flygmek (innan de gjorde om tjänsten till 1 månad lök & 10 månader skog, förut va den 9månader lök & 2 månader jobbig skog) :bgrin:
Jag vet inte vart du har fått din info ifrån men har en kompis som ligger där nu och det är ingen lek direkt. För övrigt så sökte jag just till flygvapnet för att dom har mer pengar = bättre utrustning. "förtrykta stackare"...jag hoppas hur som helst på en vettig utbildning.
June 13, 2001
Det jag pluggar till =o) 3D - Artist
June 18, 2001
ulvfanstyget wrote: aargh jag är rädd för att jag nog är stor redan och vafasiken har jag blivit? äldre...
sen när man är klar med den så finns knappt den branschen längre =P jippiieeee (design/it) sikken fet miss../it-uffe
Vad är design/it?
November 6, 2001
Smirnoff wrote: Jag vill skapa ett stort j**la imperium, så att mina produkter finns i princip överallt.
Ett företag som jag beundrar och respekterar fett mycket är siemens, asså när du går till tandläkaren stöter du på siemens apparater, datorer, vitvaror, telefoner, röntgen apparater, element, toaletter, bankautomater, mobilbasstationer....
Och pacemakers...
Min farsa jobbade på Siemens Elema förut, kan väl säga att han plockat hem ett _antal_ oscilloskop och andra apparater :bgrin:
August 19, 2002
Jerry wrote: [quote=ulvfanstyget]aargh jag är rädd för att jag nog är stor redan och vafasiken har jag blivit? äldre...
sen när man är klar med den så finns knappt den branschen längre =P jippiieeee (design/it) sikken fet miss../it-uffe
Vad är design/it?
Erm design för it eller nått..
Eller ja design i alla fall.
Jobb finns det inga hur som helst.
/uffepuffe
2 Guest(s)