June 28, 2001
som vanligt knatade jag till bussen med en raskt takt på morgonen så står det nån nisse som jag Aldrig sett förut och plockar skräp med en sådan plocktjofräs och lägger i en soptunna, jag bara sneglade och knatade förbi så säjer mäniskan Hej ! av ren reflex så säjer jag hej med ett lite lätt förvånat tonläge.
detta är inte första gången nån total jävla främling säjer Hej till mig utan vidare.
händer fan ofta nu för tiden, varför hälsar folk på en ?!
visst, får man ögonkontakt med busschaffisen så säjer dom oxå hej. WHY ?
dom har fått order från bossen att vara trevlig mot kunden och hälsa men igentligen varför bryr dom sig ? bryr dom sig ?
min polare Zeus anser att det är acceptabelt att folk hälsar på en utan anledning, och jag anser att det är totalt jävla flippat.
fan vill folk ?
June 3, 2001
Det här är jobbigt..
Jag gick förbi en rörfilrma för ett tag sen..
Plötsligt hör jag: "Hej Gueno!" jag blir stel som en pinne och tittar på personen.
"Ehh.. hej." får jag ur mig och går vidare.. jag vet fortfarande inte vem personen var. :cy:
Är man ute med hunden så är det en jefla massa personer som hejar på en och en pratstund med en annan hundägare än nästan omöjligt att inte inleda.
March 15, 2002
em wrote: Visst kan man börja undra varför en del folk hälsar på en. Men det är ju bara trevligt om tex en busschaffis eller kassörska gör det.
Men kommer det en främling på stan och gör det så börjar man ju undra varför människan hälsade. 😕
Hehe jo isf kan man ju bli lite förvånad, men jag tar inte illa upp =)
January 23, 2002
Gueno wrote: Det här är jobbigt..
Jag gick förbi en rörfilrma för ett tag sen..
Plötsligt hör jag: "Hej Gueno!" jag blir stel som en pinne och tittar på personen.
"Ehh.. hej." får jag ur mig och går vidare.. jag vet fortfarande inte vem personen var. :cy:Är man ute med hunden så är det en jefla massa personer som hejar på en och en pratstund med en annan hundägare än nästan omöjligt att inte inleda.
Sa de verkligen "Hej Gueno!", då vet de ju verkligen vem du är :bgrin:
August 12, 2003
det jag tycker e jobbigt, nåt som hände häromdan oxå, är att ibland då man sett nån, en främling (kanske råkar bo lr vara i samma hus men ändå en främling som jag aldrig sett tidigare), iaf, man går, man säger inget, o sen i sista sekund så säger personen "Hej". Vid det läget har jag redan gått förbi personen o har ryggen mot den, så utan att fatta nåt säger jag bara "hej" o går. typ som om att säga hej till sig själv.
s
en så hatar jag o hälsa. lite kul e det iofs då man är på nån busstrip med nån grupp från skit klassen så då man väntar på bussen så står alla, forutom jag, o säger hej till en massa främling. kommer nån nisse där kanske o har brottom lr nåt, så säger dom "HEJ!!!!", personen bryr sig inte om skiten o går vidare. sen säger han som robade hej "jag sade hej!!". iaf, så håller de på så till bussen kommer.
3 Guest(s)