November 13, 2004
Mormor kom hem till mig igår och sa att det var nån som hade ringt dom vid halv1 tiden på natten mellan tisdag och onsdag som ja förstog de.
det var ett utlandsnummer, vilket vet jag inte. Tror dock på Egypten eller nått.
Mormor svarade och då började dom prata arabiska eller nått sånt vad hon trodde.
Vem kan ha ringt? modemkapare eller vad?
November 14, 2003
Modemkapare som ringer upp din telefon, och så sa du att de pratar arabiska? Det låter värre än min farmors konspirationsteorier, vilka även innefattar lurendrejare och fifflare. Det är förmodligen någon som har ringt fel, för vem skulle få för sig att lura Märta, i och med att hon inte ens talar arabiska. Nej du, det är inget att oroa sig för.
February 1, 2003
Fick själv ett samtal på min mobiltelefon. Tråkigt nog låg mobilen hemma och jag låg borta. Tyckte numret såg konstigt ut och kollade upp det. Ett nummer från egypten. Förbryllad men med ett skratt i mungigorna så joinade jag någon egypt-kanal på något irc-nät och bad folket där ringa och kolla vem det var. Men numret fungerade inte... Ska konspirationsteorierna börja flöda nu?
November 13, 2004
L0rden wrote: Det kanske var någon som ringde fel? 😛
skulle inte tro de 😛
Balor wrote: Modemkapare som ringer upp din telefon, och så sa du att de pratar arabiska? Det låter värre än min farmors konspirationsteorier, vilka även innefattar lurendrejare och fifflare. Det är förmodligen någon som har ringt fel, för vem skulle få för sig att lura Märta, i och med att hon inte ens talar arabiska. Nej du, det är inget att oroa sig för.
nja, dom ringde tydligen tre gånger samma natt. Farmor har också varit utsatt för de här tyckte ja hon sa för ett tag sen, då ringde det ganska mycke
men men, morfar skulle ringa tele2 och höra hur de hela låg till med modemkapning och vad dom skulle göra åt det. för säkerhets skull
1 Guest(s)