November 4, 2001
Man har varit på en fest som är skitdålig, så man sticker därifrån tidigare än vad den slutar, efterfester brukar inte vara så roliga och särskillt inte om dom är på andra sidan stan...
Vafan ska man göra? Känns trist att bara gå och lägga sig men det är väll det enda man kan göra och ta nya tag nästa gång...
😕
March 10, 2002
chrippaz wrote: Man har varit på en fest som är skitdålig, så man sticker därifrån tidigare än vad den slutar, efterfester brukar inte vara så roliga och särskillt inte om dom är på andra sidan stan...
Vafan ska man göra? Känns trist att bara gå och lägga sig men det är väll det enda man kan göra och ta nya tag nästa gång...
😕
En fest som har en bestämd sluttid är ingen fest. 😉
November 4, 2001
Dehman wrote: [quote=chrippaz]Man har varit på en fest som är skitdålig, så man sticker därifrån tidigare än vad den slutar, efterfester brukar inte vara så roliga och särskillt inte om dom är på andra sidan stan...
😕
Tror inte det var nån speciell sluttid, men nån gång slutar ju varje fest... Och jag och en kompis stack innan den var slut...
June 23, 2002
skiroy wrote: [quote=Hauk]ghör som hjag, NHa egtetr festen..
Kväellem: föerfest hos hatten, sfest (kallsffest() med alla,sent kebab baraenj , sen dkjsuts, sen N H!!
Sabla fylltratt där. 🙂
Jag funderar på om det inte vore en idé att banna dej varje fredag och lördagnatt. 😀
Hahaha, det tror jag skulle vara ganska bra! 😀
October 28, 2002
Jag är ledsen för eventuella opassande inlägg.
Svårighetsgraden i att läsa dom beror nog på att det var mörkt, och att jag kommit till stadiet då skrivandet mer bestod av rytmiskt bankande med en radie på 2-3 tangenter,
Och jag lovar att ta det på lunarstorm nästa gång, jag har ju trots allt ett konto där.
March 10, 2002
chrippaz wrote: [quote=Dehman][quote=chrippaz]Man har varit på en fest som är skitdålig, så man sticker därifrån tidigare än vad den slutar, efterfester brukar inte vara så roliga och särskillt inte om dom är på andra sidan stan...
😕
Tror inte det var nån speciell sluttid, men nån gång slutar ju varje fest... Och jag och en kompis stack innan den var slut...
Aha, jag trodde typ det var bestämt att den slutade typ 01:00 och du gick 23:00. 😉
Är där tråkig så går man och lägger sig någonstans. 😉 Brukar jag göra.
1 Guest(s)