September 9, 2002
Mina ögon lyste av lycka när i privven ja får se en gammal MS 3.0 användare som numera kör med den nya logitech mx 500 säga dessa vackra ord:
"<@Fonsepa|aw> våga vägra 3.0"
eftersom ja oxo kör med en logitech så var ja snabbt med på noterna och började hetsa alla Billy "thaboy" Gates mössanhängare
tänkte att ja skulle ta det hetset till nya dimensioner
och för det behövs erat stöd
så säg eran vackra mening om varför man ska VÅGA VÄGRA 3.0 😀 😀
October 5, 2002
sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! sam suger ! SAM SUGER ! 🙄
hmm vad vill du få fram av detta en banning från forumet eller????
Skärping tack annars kan du gå.
/Jocke aka [NH] Dragon
September 25, 2002
KioskVeltare wrote: Mina ögon lyste av lycka när i privven ja får se en gammal MS 3.0 användare som numera kör med den nya logitech mx 500 säga dessa vackra ord:
"<@Fonsepa|aw> våga vägra 3.0"
eftersom ja oxo kör med en logitech så var ja snabbt med på noterna och började hetsa alla Billy "thaboy" Gates mössanhängare
tänkte att ja skulle ta det hetset till nya dimensioner
och för det behövs erat stödså säg eran vackra mening om varför man ska VÅGA VÄGRA 3.0 😀 😀
1. Varför våga vägra 3.0 ??
2. Vad är det för fel på 3.0 mössen ??
3. Jag har en 3.0 mus !!
4. Vad är det som gör en Logitech så jävla mycket bättre??
5. jag har testat logitech och tycker inte att de är ett dugg bättre men de är däremot inte sämre för den delen heller...
Om du tycket att det är fräckt att våga vägra billy "thaboy" gates möss bara för att det är M$ så är du faktiskt ganska patetisk i mina ögon...
Du är väl bara en som rider på vågen att ahhh M$ suger , ja vi startar en "våga vägra M$" kampanj och så e vi alla så jävla "1337" jaaaaa vi använder det otroligt mycket intelligenta LINUX 3.47 musen istället... väx upp för helvete och sluta klaga....
eller M$ mössen kanske rent av e för dyra för dig... kanske det är där skon klämmer ??
/Kalashnikov
June 17, 2001
Är det något jag hatar så är det spammare, det finns så gott om dom också.
Men i vårt forum blir man inte gammal om man fortsätter så.
Och framförallt inte om det är det absolut första inlägget man gör hos oss.
Kalle du har fått ett PM, läs det!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
1 Guest(s)