Vågar jag ta hem en främmande tjej till mitt hem?|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Vågar jag ta hem en främmande tjej till mitt hem?
Dani
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1854
sp_UserOfflineSmall Offline
1
March 8, 2007 - 9:12 pm
sp_Permalink sp_Print

Har kontakt med en donna från Norge som tänker komma hit och jobba i början av sommaren. Hon vill tydligen träffa mig innan hon kommer hit, och vill att jag visar henne stan under en helg. Ok kul tycker jag det låter som men det kan givetvis uppstå problem. Antagligen måste hon bo hemma hos mig under den helgen och undrar om det finns några risker med att göra såhär?

Sen måste jag ta reda på om hon har ordnat logi under sin arbetsperiod på sommaren (kan ju vara ett sommarjobb hon har fått). Kan ju vara så att hon söker en sugar daddy som hon kan bo billigt hos under sommaren för att tjäna in maximalt med cash. Sen åker hon hem och lever som en prinsessa :P.

OBS Jag är ingen kåt gammal gubbe som jobbar på volvo och jagar småflickor. Har inget intresse i det här egentligen förutom att vara snäll och visa stans goda sidor (vilket kan vara kul). Träffar redan så mycket tjejer så bryr mig egentligen inte.

/dani

Marcan-
Member
Medlem
Forum Posts: 3747
1122983
March 8, 2007 - 9:16 pm
sp_Permalink sp_Print

Gör klart för dig att det är en helg det gäller så verkar det väl lugnt?

Elysion
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 836
1122984
March 8, 2007 - 9:16 pm
sp_Permalink sp_Print

En norrbagge åker inte till sverige för att dra in stålar. Det är vi som åker till dem för att dra in stålar.

Se men inte röra är väl nog så trevligt ändå 😛

Dani
Kommer du hit ofta?
Medlem
1122986
March 8, 2007 - 9:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Marcan- wrote: Gör klart för dig att det är en helg det gäller så verkar det väl lugnt?

Jo sen kan hon komma på tanken att överfalla mig mitt i natten och skära halsen av mig. Det har jag sett att dom gör i filmer. Kanske jag bör låsa in henne i sovrummet :D.

/dani

Krqagyzzz
Member
Medlem
Forum Posts: 7176
1122987
March 8, 2007 - 9:27 pm
sp_Permalink sp_Print

Bjud hit henne och ta en riktigt ordentlig rundtur i Surte så får du se om hon kommer tillbaka 😉

Bjornstrom
Member
Medlem
Forum Posts: 3485
1122989
March 8, 2007 - 9:42 pm
sp_Permalink sp_Print

Hon kommer sno allt du äger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dinos
Member
Medlem
Forum Posts: 4381
1122990
March 8, 2007 - 9:45 pm
sp_Permalink sp_Print

Äh vafan, ta hit henne. Helt klart ... du har inget att förlora (förutom oskulden hihihi :cy: )

gilgamesh
Member
Medlem
Forum Posts: 2883
1122991
March 8, 2007 - 9:46 pm
sp_Permalink sp_Print

ta hem henne o dunka henne om hon ser bra ut ^^

Dani
Kommer du hit ofta?
Medlem
1122993
March 8, 2007 - 9:59 pm
sp_Permalink sp_Print

Krqagyzzz wrote: Bjud hit henne och ta en riktigt ordentlig rundtur i Surte så får du se om hon kommer tillbaka 😉

HAHAHAHA :D. Där fick du till det wink. Tar väl ungefär 10min att gå igenom Surte, el Suerte som man säger på spanska.
Tror inte hon kommer från nån stor by hon heller, från Os som ligger 17mil Söder om Trondheim.

Och hon ser bra ut. Hon har skickat bild på sig själv. Jag skulle kunna visa den här men vet inte hur man gör, och vet inte om jag har hennes tillåtelse.

Vi får se om det blir något av det, trevligt hade det varit.

/Dani

Bjornstrom
Member
Medlem
Forum Posts: 3485
1122994
March 8, 2007 - 10:13 pm
sp_Permalink sp_Print

Dani wrote: [quote=Krqagyzzz]Bjud hit henne och ta en riktigt ordentlig rundtur i Surte så får du se om hon kommer tillbaka 😉

HAHAHAHA :D. Där fick du till det wink. Tar väl ungefär 10min att gå igenom Surte, el Suerte som man säger på spanska.
Tror inte hon kommer från nån stor by hon heller, från Os som ligger 17mil Söder om Trondheim.

Och hon ser bra ut. Hon har skickat bild på sig själv. Jag skulle kunna visa den här men vet inte hur man gör, och vet inte om jag har hennes tillåtelse.

Vi får se om det blir något av det, trevligt hade det varit.

/Dani

Kör upp skiten på valfri site t.ex imageshack och skriv url här.. 😀

roxerthedead
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 569
1122998
March 8, 2007 - 10:40 pm
sp_Permalink sp_Print

En fråga bara, hur gammal är du och hur gammal är hon? Om åldern är inom räckhåll så kan det ju inte finnas några nackdelar att bjuda hem henne 😛

beta
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1736
1123006
March 8, 2007 - 11:32 pm
sp_Permalink sp_Print

Bjornstrom wrote: Hon kommer sno allt du äger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Med den inställningen förstår jag varför din "vän" gav dig en uppblåsbar. :blink:

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
1123011
March 9, 2007 - 1:03 am
sp_Permalink sp_Print
[Image Can Not Be Found] Frågar du om du får äta av maten du blir serverad på restaurang också?
🙄

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Redzo
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 998
1123013
March 9, 2007 - 2:14 am
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: [Image Can Not Be Found] Frågar du om du får äta av maten du blir serverad på restaurang också?
🙄

Kunde inte ha sagt det bättre själv 😛

ElecTriX
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 472
1123021
March 9, 2007 - 6:27 am
sp_Permalink sp_Print

Fattar dilemmat.. :S Skulle nog lyssna på Gilgamesh när det gäller detta..

Förklara först så hon förstår att det bara gäller en helg och sedan dunka!

May the force be with you! 😉

MoNsTeR
Member
Medlem
Forum Posts: 3019
1123033
March 9, 2007 - 7:22 am
sp_Permalink sp_Print

Dani wrote:
Jo sen kan hon komma på tanken att överfalla mig mitt i natten och skära halsen av mig. Det har jag sett att dom gör i filmer. Kanske jag bör låsa in henne i sovrummet :D.
/dani

Jag har slutat att se på sådana skitfilmer för länge sedan. Se dock till att hon inte snor något. Kan vara frestande om det ligger en massa tusenlappar och dräller på hyllor osv.

addeee
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 577
1123039
March 9, 2007 - 8:10 am
sp_Permalink sp_Print

hon KAN vara en tjuv så försök att "läsa" av henne och se om du fattar misstankar...sen kan du få vibbar som säger att du kommer få dunka på henne vilket inte är helt fel 🙂
men för säkerhets skull kan du ju ta bort/gömma/låsa in föremål/saker som du bryr dig om, vill ha kvar!

Snorch
Member
Medlem
Forum Posts: 8881
1123054
March 9, 2007 - 9:29 am
sp_Permalink sp_Print

Sätt upp webkameror i alla rum så kan vi hederliga NH användare hålla koll på henne så hon inte snor stjäl allt av dig.. 🙂

Combat
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 855
1123075
March 9, 2007 - 11:13 am
sp_Permalink sp_Print

Min polare (a guy), gled över till en brud som han haft kontakt med via MSN i 2 år.. dom träffades i typ spanien elr nått sånt och sen höll dom kontakten, dom snackade lite i telefon ibland, men de e ju skit dyrt å ringa till Norge 😛

hur som hellst.. han gled över till henne en helg men han bokade dock hotell. han tyckte inte att det var lönt att åka till norge och hoppas på att det skulle funka att bod är liksom, även fast det var ok för henne + päron.

Den största rädslan om man ska bo hos någon som man alldrig träffat är väl om det inte funkar. säg att ni börjar bråka, var ska man ta vägen då liksom :S men annars tror jag det är lungt.. menar, vad skulle kunna hända? våldtäkt när du sover? :O morgonstond har guld i munn 😀

nä kör på de där! de kmr säkert bli skit kul! elr de blir kempe goy!! som norrbaggarna säger 😛
/Adde

Edit: hon bor i norge 🙂

ElecTriX
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 472
1123081
March 9, 2007 - 11:57 am
sp_Permalink sp_Print

Snorch wrote: Sätt upp webkameror i alla rum så kan vi hederliga NH användare hålla koll på henne så hon inte snor stjäl allt av dig.. 🙂

Får lite "American Pie"-känsla över det där laugh

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 297
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL