February 17, 2004
Har kontakt med en donna från Norge som tänker komma hit och jobba i början av sommaren. Hon vill tydligen träffa mig innan hon kommer hit, och vill att jag visar henne stan under en helg. Ok kul tycker jag det låter som men det kan givetvis uppstå problem. Antagligen måste hon bo hemma hos mig under den helgen och undrar om det finns några risker med att göra såhär?
Sen måste jag ta reda på om hon har ordnat logi under sin arbetsperiod på sommaren (kan ju vara ett sommarjobb hon har fått). Kan ju vara så att hon söker en sugar daddy som hon kan bo billigt hos under sommaren för att tjäna in maximalt med cash. Sen åker hon hem och lever som en prinsessa :P.
OBS Jag är ingen kåt gammal gubbe som jobbar på volvo och jagar småflickor. Har inget intresse i det här egentligen förutom att vara snäll och visa stans goda sidor (vilket kan vara kul). Träffar redan så mycket tjejer så bryr mig egentligen inte.
/dani
February 17, 2004
Krqagyzzz wrote: Bjud hit henne och ta en riktigt ordentlig rundtur i Surte så får du se om hon kommer tillbaka 😉
HAHAHAHA :D. Där fick du till det . Tar väl ungefär 10min att gå igenom Surte, el Suerte som man säger på spanska.
Tror inte hon kommer från nån stor by hon heller, från Os som ligger 17mil Söder om Trondheim.
Och hon ser bra ut. Hon har skickat bild på sig själv. Jag skulle kunna visa den här men vet inte hur man gör, och vet inte om jag har hennes tillåtelse.
Vi får se om det blir något av det, trevligt hade det varit.
/Dani
December 17, 2005
Dani wrote: [quote=Krqagyzzz]Bjud hit henne och ta en riktigt ordentlig rundtur i Surte så får du se om hon kommer tillbaka 😉
HAHAHAHA :D. Där fick du till det . Tar väl ungefär 10min att gå igenom Surte, el Suerte som man säger på spanska.
Tror inte hon kommer från nån stor by hon heller, från Os som ligger 17mil Söder om Trondheim.
Och hon ser bra ut. Hon har skickat bild på sig själv. Jag skulle kunna visa den här men vet inte hur man gör, och vet inte om jag har hennes tillåtelse.
Vi får se om det blir något av det, trevligt hade det varit.
/Dani
Kör upp skiten på valfri site t.ex imageshack och skriv url här.. 😀
January 13, 2003
Bjornstrom wrote: Hon kommer sno allt du äger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Med den inställningen förstår jag varför din "vän" gav dig en uppblåsbar. :blink:
🙄
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 15, 2002
Dani wrote:
Jo sen kan hon komma på tanken att överfalla mig mitt i natten och skära halsen av mig. Det har jag sett att dom gör i filmer. Kanske jag bör låsa in henne i sovrummet :D.
/dani
Jag har slutat att se på sådana skitfilmer för länge sedan. Se dock till att hon inte snor något. Kan vara frestande om det ligger en massa tusenlappar och dräller på hyllor osv.
June 17, 2005
hon KAN vara en tjuv så försök att "läsa" av henne och se om du fattar misstankar...sen kan du få vibbar som säger att du kommer få dunka på henne vilket inte är helt fel 🙂
men för säkerhets skull kan du ju ta bort/gömma/låsa in föremål/saker som du bryr dig om, vill ha kvar!
February 10, 2004
Min polare (a guy), gled över till en brud som han haft kontakt med via MSN i 2 år.. dom träffades i typ spanien elr nått sånt och sen höll dom kontakten, dom snackade lite i telefon ibland, men de e ju skit dyrt å ringa till Norge 😛
hur som hellst.. han gled över till henne en helg men han bokade dock hotell. han tyckte inte att det var lönt att åka till norge och hoppas på att det skulle funka att bod är liksom, även fast det var ok för henne + päron.
Den största rädslan om man ska bo hos någon som man alldrig träffat är väl om det inte funkar. säg att ni börjar bråka, var ska man ta vägen då liksom :S men annars tror jag det är lungt.. menar, vad skulle kunna hända? våldtäkt när du sover? :O morgonstond har guld i munn 😀
nä kör på de där! de kmr säkert bli skit kul! elr de blir kempe goy!! som norrbaggarna säger 😛
/Adde
Edit: hon bor i norge 🙂
1 Guest(s)