February 17, 2004
addeee wrote: ...sen kan du få vibbar som säger att du kommer få dunka på henne vilket inte är helt fel 🙂
eehh är det vad jag tror att ni menar, sätta på henne? Nja har inte tänkt så långt. Först får hon ju komma hit, sen ska vi fatta tycke för varandra. Har inte gått händelserna i förväg..
/Dani
January 8, 2005
Dani wrote: [quote=addeee]...sen kan du få vibbar som säger att du kommer få dunka på henne vilket inte är helt fel 🙂
eehh är det vad jag tror att ni menar, sätta på henne? Nja har inte tänkt så långt. Först får hon ju komma hit, sen ska vi fatta tycke för varandra. Har inte gått händelserna i förväg..
/Dani
HAHA, good one, good one :)R
June 17, 2005
Dani wrote: [quote=addeee]...sen kan du få vibbar som säger att du kommer få dunka på henne vilket inte är helt fel 🙂
/Dani
ne vi inger dig bara med hopp!
June 23, 2002
Dani wrote:
OBS Jag är ingen kåt gammal gubbe som jobbar på volvo och jagar småflickor. Har inget intresse i det här egentligen förutom att vara snäll och visa stans goda sidor (vilket kan vara kul). Träffar redan så mycket tjejer så bryr mig egentligen inte.
Du har ju ditt svar där.
2 Guest(s)