October 9, 2001
Jag säger bara kolla...
http://www.aftonbladet.se/vss/.....80,00.html
[ Detta Inlägg ändrades av: Jocke aka [NH] Dragon den 2002-05-17 00:32 ]
January 17, 2002
Det e juh bara kul när dom skriver sånt där, dom kan ju inte bara skriva om trågigheter hela tiden!
Kung anka, kanske ska ha en i en bur på biltaket och släppa ut den och avleda kamerorna när man dundrar förbi i 180 kmh
förresten, har ni sett vad hobbex säljer? Dom säljer små dosor som tar ut polislasern så dom inte kan bedömma farten! Är det lagligt eller?
October 27, 2001
dessa dosor har funnits på andra ställen oxå. Verkar ju inte lite olagligt, men i Sverige med våran schweizer-ost lag med alla kryp-hål så kan man göra i princip vad man vill 😛
Och för att hålla sig till aftonbladet, de är en kraftigt politiskt riktad tidning, den e röd som synden, uff uff sossar uff o.s.v.
February 9, 2002
Sicken damtidning det blivit. Bara massa nöje - vem fan bryr sig om allt kändisskvaller? 90 % är för bögar och brudar.
Men ibland översätter dom artiklar som John Pilger skrivit - typ enda höjdpunkten.
Sök efter "Pilger" under kultur-sidan, och få en liten inblick i hur världen funkar i verkligheten.
October 10, 2001
Jag ser varken Aftonbladet eller expressen som nyhetstidningar. Jag tycker att båda är mer inriktade mot skvaller och överdrifter än objektiv nyhetsförmedling. Visst, det verkar ju finnas en marknad även för sådana tidningar men själv tycker jag att det är slöseri med tid att läsa dem.
1 Guest(s)