March 1, 2001
Hej ho! Jag känner mig lite vimsig..
I går gick jag upp vid 08-tiden men när jag skulle lägga mej för att sova igår kunde jag bara inte somna. Testade alla sängar plus soffan men ja blev inte ens d minsta trött. Så nu sitter man då på jobbet med en lång dag framför sig...utan att ha sovit innan. Usch då...kommer bli seegt.
Ska dessutom ut å fira en polares födelsedag på stan sen ikväll...jag lär ju bli som en zombie eller så..hehe
Jag har bunkrat för dagen med 6 red bull och två bananer utöver lunchen. Någon som har tips på hur man håller sig alert?
zzzz..zzz :bgrin:
December 13, 2003
Vad är 08 tiden för er Göteborgare?
Vi har ju lite olika syn på stockholms 08-or beroende på vart man kommer ifrån.
Phenom2 X4 955 BE |Gigabyte GA-MA790GPT-UD3H | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | GIGABYTE HD 6970 OC 2GB | SSD 120GB OCZ Vertex 2 + 500GB WD Black X 2 | Corsair TX 750w | Lian Li Lancool PC-K62
February 21, 2003
kör 20+10 drinkar ikväll
20cl kaffe, 10cl vodka...
vill du göra den snorgod så kompletterar du den med en 10 hasselnötslikör eller liknande
du blir pigg
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
January 11, 2003
Vajsman wrote: Hej ho! Jag känner mig lite vimsig..
I går gick jag upp vid 08-tiden men när jag skulle lägga mej för att sova igår kunde jag bara inte somna. Testade alla sängar plus soffan men ja blev inte ens d minsta trött. Så nu sitter man då på jobbet med en lång dag framför sig...utan att ha sovit innan. Usch då...kommer bli seegt.
Ska dessutom ut å fira en polares födelsedag på stan sen ikväll...jag lär ju bli som en zombie eller så..heheJag har bunkrat för dagen med 6 red bull och två bananer utöver lunchen. Någon som har tips på hur man håller sig alert?
zzzz..zzz :bgrin:
Det bästa stället o sova på är Jobbet / Skolan... man sover goigt på vissa föreläsingar 🙂 Dock gäller det att göra d rätt så man inte upptäcks 😛
January 23, 2002
paddanx wrote: Det bästa stället o sova på är Jobbet / Skolan... man sover goigt på vissa föreläsingar 🙂 Dock gäller det att göra d rätt så man inte upptäcks 😛
Mmm, helst ska man ha en bok uppslagen på bordet, sen kan man sätta händerna som skygglappar för ögonen från sidan och vila armbågarna i bordet.
Bara å sova då. 🙂
Alltså, sätt dina tummar precis under öronen på kinden,
ha sedan händerna i in båge upp i pannan så fingerspetsarna möts .
Lägg armbågarna på bordet och du har en perfekt ställning att vila huvudet i när du sover, skulle du somna för mycket så viker sig armarna och huvudet trillat i bordet så man vaknar.
Alltså ingen risk att man sover så djupt att man inte märker om något drasktiskt händer i salen.
June 28, 2001
Steel wrote: [quote=paddanx]Det bästa stället o sova på är Jobbet / Skolan... man sover goigt på vissa föreläsingar 🙂 Dock gäller det att göra d rätt så man inte upptäcks 😛
Mmm, helst ska man ha en bok uppslagen på bordet, sen kan man sätta händerna som skygglappar för ögonen från sidan och vila armbågarna i bordet.
Bara å sova då. 🙂
Alltså, sätt dina tummar precis under öronen på kinden,
ha sedan händerna i in båge upp i pannan så fingerspetsarna möts .
Lägg armbågarna på bordet och du har en perfekt ställning att vila huvudet i när du sover, skulle du somna för mycket så viker sig armarna och huvudet trillat i bordet så man vaknar.
Alltså ingen risk att man sover så djupt att man inte märker om något drasktiskt händer i salen.
problemet med denna är att när man väl somnar så flyger nyllet rakt ner i bordet och blodet flödar ur näsan och när alla alla har insett vad som inträffat skrattar dom sönder sig och pekar på än.
inte att rekomendera. :bok:
3 Guest(s)