Vaken alldeles för länge?|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Vaken alldeles för länge?
StarCraft
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 728
sp_UserOfflineSmall Offline
623034
May 17, 2004 - 11:29 pm
sp_Permalink sp_Print

Det finns en mystisk produkt som är väldigt beroende framkallande, det heter KAFFE. Det sägs att vi i Sverige dricker MER än normalt andra gör, du har inte hört talas om det (not offending)? Det ska vara mycket koffein i det som gör en PIGG, väldigt PIGG, tar du si så där 2 koppar så håller du dig nog ett X antal timmar innan du känner dig sömnig igen. Tro mig, efter att ha tatt 4-5 så går det inte att sitta still och vara normal, du blir en annan människa som är helt på CP humör. Så ta och testa KAFFE inte någon skit RED BULL, det är inte bra...inte heller JOLT som många tror ska funka, det suger också. Jolt är bara en annan dryck av Coca-Cola med 0.X% Koffein i som du inte känner av. Så drick kaffe nu, där får du RESULTAT!

* Är det inte resultat vi människor vill ha?*

Pojo
Member
Medlem
Forum Posts: 2239
sp_UserOfflineSmall Offline
623493
May 18, 2004 - 2:40 pm
sp_Permalink sp_Print

StarCraft wrote: Det finns en mystisk produkt som är väldigt beroende framkallande, det heter KAFFE. Det sägs att vi i Sverige dricker MER än normalt andra gör, du har inte hört talas om det (not offending)? Det ska vara mycket koffein i det som gör en PIGG, väldigt PIGG, tar du si så där 2 koppar så håller du dig nog ett X antal timmar innan du känner dig sömnig igen. Tro mig, efter att ha tatt 4-5 så går det inte att sitta still och vara normal, du blir en annan människa som är helt på CP humör. Så ta och testa KAFFE inte någon skit RED BULL, det är inte bra...inte heller JOLT som många tror ska funka, det suger också. Jolt är bara en annan dryck av Coca-Cola med 0.X% Koffein i som du inte känner av. Så drick kaffe nu, där får du RESULTAT!

* Är det inte resultat vi människor vill ha?*

Mer än normalt, här i Finland tror jag vi dricker mer.

Sen är du ingen vanlig kaffedrickare jag känner inte nån skillnad kan vara lika trött fast jag dricker kaffe.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 125
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL