February 1, 2004
Det finns en mystisk produkt som är väldigt beroende framkallande, det heter KAFFE. Det sägs att vi i Sverige dricker MER än normalt andra gör, du har inte hört talas om det (not offending)? Det ska vara mycket koffein i det som gör en PIGG, väldigt PIGG, tar du si så där 2 koppar så håller du dig nog ett X antal timmar innan du känner dig sömnig igen. Tro mig, efter att ha tatt 4-5 så går det inte att sitta still och vara normal, du blir en annan människa som är helt på CP humör. Så ta och testa KAFFE inte någon skit RED BULL, det är inte bra...inte heller JOLT som många tror ska funka, det suger också. Jolt är bara en annan dryck av Coca-Cola med 0.X% Koffein i som du inte känner av. Så drick kaffe nu, där får du RESULTAT!
* Är det inte resultat vi människor vill ha?*
February 16, 2004
StarCraft wrote: Det finns en mystisk produkt som är väldigt beroende framkallande, det heter KAFFE. Det sägs att vi i Sverige dricker MER än normalt andra gör, du har inte hört talas om det (not offending)? Det ska vara mycket koffein i det som gör en PIGG, väldigt PIGG, tar du si så där 2 koppar så håller du dig nog ett X antal timmar innan du känner dig sömnig igen. Tro mig, efter att ha tatt 4-5 så går det inte att sitta still och vara normal, du blir en annan människa som är helt på CP humör. Så ta och testa KAFFE inte någon skit RED BULL, det är inte bra...inte heller JOLT som många tror ska funka, det suger också. Jolt är bara en annan dryck av Coca-Cola med 0.X% Koffein i som du inte känner av. Så drick kaffe nu, där får du RESULTAT!
* Är det inte resultat vi människor vill ha?*
Mer än normalt, här i Finland tror jag vi dricker mer.
Sen är du ingen vanlig kaffedrickare jag känner inte nån skillnad kan vara lika trött fast jag dricker kaffe.
1 Guest(s)