April 22, 2007
Snorch wrote: SE S500i, den svarta där är riktigt snygg, snyggaste telefonen på länge. W580i har samma form men inte lika snygg färgsättning..
Håller med fullständigt, bägge modellerna är riktigt fräscha. Men jag läste nånting om att ena av dom bara kunde ha upp till 1GB minne vilket e lite surt.
April 22, 2007
Snorch wrote: SE S500i, den svarta där är riktigt snygg, snyggaste telefonen på länge. W580i har samma form men inte lika snygg färgsättning..
Håller med fullständigt, bägge modellerna är riktigt fräscha. Men jag läste nånting om att ena av dom bara kunde ha upp till 1GB minne vilket e lite surt.
March 14, 2001
Fangtastic wrote: [quote=Snorch]SE S500i, den svarta där är riktigt snygg, snyggaste telefonen på länge. W580i har samma form men inte lika snygg färgsättning..
För min del blir det nog S500i och den grönsvarta modellen om det går att få tag på inom snar framtid, annars blir det nog en Samsung SGH-U600 som också den är riktigt snygg..
April 22, 2007
Snorch wrote: [quote=Fangtastic][quote=Snorch]SE S500i, den svarta där är riktigt snygg, snyggaste telefonen på länge. W580i har samma form men inte lika snygg färgsättning..
För min del blir det nog S500i och den grönsvarta modellen om det går att få tag på inom snar framtid, annars blir det nog en Samsung SGH-U600 som också den är riktigt snygg..
okok, svårt val verkligen vad som kan tänkas passa in mig i smaken praktiskt taget. Jag tycker personligen w580i är snyggast, älskar verkligen dess färg och form med den blåa färgtoningen som finns.
http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=153601 :bok:
February 17, 2004
Fangtastic wrote: [quote=Json_81]Den använder väl microminneskort oxå? Dubbelt så dyra.
Jo enligt specifikationerna så tycks de vara så, men w610i är väldigt schysst rent designmässigt annars. Ska man slå till med en w810i :bok: :-k
Tycker du gör rätt i det! Har själv en W810i som jag är mycket nöjd med. Har HpM-82 headset till telefonen som fungerar bra, bra ljud dessutom.
Designmässigt en snygg telefon.
March 14, 2001
Dani wrote: [quote=Fangtastic][quote=Json_81]Den använder väl microminneskort oxå? Dubbelt så dyra.
Jo enligt specifikationerna så tycks de vara så, men w610i är väldigt schysst rent designmässigt annars. Ska man slå till med en w810i :bok: :-k
Tycker du gör rätt i det! Har själv en W810i som jag är mycket nöjd med. Har HpM-82 headset till telefonen som fungerar bra, bra ljud dessutom.
Designmässigt en snygg telefon.
Designmässigt tycker jag W810i är ful, precis samma design som större delen av SEs telefoner och även en massa andra märken, med andra ord inget märkvärdigt.
Hur som helst, Samsung U600 verkar inte bli något med, batteri tiden är ju riktigt dålig och det är något jag prioriterar ganska mycket, men inte mer än designen så vi får se. S500i och W580i finns ju inte att köpa i vettigt färg inom rimlig tid så vettefan hur det blir med dem heller, jobbigt värre.. 🙂
1 Guest(s)