June 17, 2002
mm.. det sånna jävla invadrare som slåss o jävlas som ger oss andra invandrare dåligt rykte..
jag e iof andra generation o bryter inte det minsta elelr så.. känner mig totalt svensk. e fan lite av rasse pga all idioti som "blattarna" håller på med..
SÅ jävla arg man blir..-
July 19, 2001
MULLVADEN wrote: mm.. det sånna j**la invadrare som slåss o jävlas som ger oss andra invandrare dåligt rykte..
jag e iof andra generation o bryter inte det minsta elelr så.. känner mig totalt svensk. e fan lite av rasse pga all idioti som "blattarna" håller på med..SÅ j**la arg man blir..-
Det där är inte rasist, du tycker inte om personer som medför problem. Vem gör det? Det är inte vårt fel att de inte vill anpassa sig till vårat samhälle.
October 28, 2002
bah...
Här kan man minsann gå hem själv på kvällarna etc utan att behöva vara rädd för att bli nedslagen. Har aldrig haft ngn polare som hamnat i bråk eller blivit "påhoppad" direkt.
Annat än när det blivit fylletjafs på krogen då, men det är sällsynt.
Malmö... fyfan alltså.
Sen att invandrare oftast är dem som startar bråken handlar mkt om vilken miljö dem får växa upp i när kamrat göran packar ihop dem ute i något betongkomplex tillsammans med alla andra.
Näe, Norrland ftw! Vi har snö, bredband och billiga bostäder också 8). Samtidigt som stockholm ligger 40 min bort iaf man skulle bli sugen av ngn anledning.
July 27, 2002
Aldrig varit några problem hittils... På gamla dagar var det dock ett jävla ståhej, tur var så har kompisen gått på kung fu i över 8 år. Nuförtiden vågar de nog inte, ser farlig ut 😉 Fast det finns ju nöthuvuden som börjar kaxa för att bevisa något, de går de på starka karlar som mig 🙂
(10-50% ironi)
1 Guest(s)