January 17, 2002
Noli wrote: ingen normal människa går ut med en glock o kör en eco-runda på stan, eller hur?
AHHH! HAHAHAHAHHHA! You made my day!
Kan inte sluta skratta 😀
Cezar, Du kan ju inte vara riktigt frisk om du tror på dig själv... Du är ju likadan som de i "dokumentären"! Du kan ju börja med att iaf FÖRSÖKA dölja att du aldrig spelat ett -->Shoot em up<-- spel i ditt liv genom att INTE skriva "Shut em up spel". Sen kan du bättra på din sociala IQ genom att sluta indirekt kalla alla här potentiella mördare och psykfall.
Det krävs ett psykfall för att göra något som de i dokumentären gjorde, tanken att gå lös med ett automatvapen i min skola och skjuta människor jag känner eller vet vilka det är får mig att må illa, och jag har spelat våldsspel sedan ~10 års ålder (Länge leve Wolfenstein och Doom, de bästa "Shut em up spel" 🙄 som gjorts) utan tendenser till våldsamt beteende.
De vi VERKLIGEN borde se upp för är de vapentokar som finns där ute, de som inte klarar av att se ett vapen på TV utan att klämma ur sig vad det heter och vilken eldhastighet det har. Jag känner några sådana, och fatta vad som skulle hända om de fick tag i ett vapen? Först skulle de väl försöka ha sex med det, sen ta på sig sin kompletta stridsutrustning från WW2 och löpa amok.
Snacka om kass uppfostran...
Jag börjar snart med personpåhopp om jag inte slutar nu...
Slutsats: Dokumentären gäller inte oss vanliga människor, utan John Doe med en allvarlig störning.
June 17, 2002
CoLiC wrote: [quote=Noli]ingen normal människa går ut med en glock o kör en eco-runda på stan, eller hur?
De vi VERKLIGEN borde se upp för är de vapentokar som finns där ute, de som inte klarar av att se ett vapen på TV utan att klämma ur sig vad det heter och vilken eldhastighet det har. Jag känner några sådana, och fatta vad som skulle hända om de fick tag i ett vapen? Först skulle de väl försöka ha sex med det, sen ta på sig sin kompletta stridsutrustning från WW2 och löpa amok.
Snacka om kass uppfostran...
Jag börjar snart med personpåhopp om jag inte slutar nu...
Slutsats: Dokumentären gäller inte oss vanliga människor, utan John Doe med en allvarlig störning.
HAHHAA..=)
Känner mig jävligt träffad.. jag brukar alltid klämma mig ur vad vapnet heter i filmer o så...=) Men samtidigt skulle jag inte gå ut o kötta folk bara för det...
1 Guest(s)