June 17, 2001
On 2002-05-04 11:54, blip wrote:
The Bonndock Saints
Trodde knappt att det var många som kännde till denna underbara rulle. Inga av mina polare kände till den.
Dom 2 e bara så damn sköna... Hr tur i oturen mest hela tiden
Sen kan jag rekomendera en dansk film som heter "I kina käkar dom hundar". Tro det eller ej, men det är klart en av dom bästa filmerna jag har sett genom tiderna (Slutet är lite små kasst) Men den e bara såååå skön!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 3, 2001
Jo du Wigger ... jag har sett alla d där filmerna du snackar om 😀 jag gillar d där snabba handlingarna och snabba tillbakagångar .... med snabb och sadistisk humor...
I kina käkar dom hundar ..... MYCKET bra film.. som kan få en att tänka ... men försök att tänka efter filmen för annars hänger man inte med hehehe.
Boondock Saints är myckte bra den med.... våld så d ryker om d..
En annan film i samma stil är ju Snatch ... det är alltså en MUST-SEE film... får inte missas.
Gillar du blod kan du ta en titt på From Hell... där visas blod ganska flitigt på ett verkligt sätt.
Gillar du skrikande människor som stympas av granater så föreslår jag Enemy At the Gates och Saving Private Ryan.
Gillar du krigsföring med JÄKLA MASSA BLOD och vill se riktigt mycket kvarlevor, gore, limbs, lik, flygande kroppsdelar... osv.... så rekommenderar jag Black Hawk Down... i den filmen är d 20 minuter snack... sen är det ganska go krig resten av tiden, NON-STOP.
Sist men inte minst, om du verkligen vill få en riktigt kick av våld och kanske aningen skrämmande sådan, så finns det inget bättre än riktig våld.. då snackar jag alltså om ULTIMATE FIGHTING.
Försök att fixa de ******** filmerna, alltså såna med ********** matcher där ena av dem ***** **** *** ***** för att vinna. Ganska råa bråk asså
De var nog allt jag kan komma på nu 😀
ha're!
[*host host* Inget sånt tack!]
[ Detta Inlägg ändrades av: [NH] WIGGER den 2002-05-05 03:54 ]
1 Guest(s)