June 17, 2001
On 2002-05-05 14:31, Kame_boy wrote:
japp..... men eftersom det är censur så vet du att det är något som inte tillåts.... därmed olagligt........ oooops nu sa jag det
Utmana inte ödet så är du snäll!
Jag kan vara riktigt elak och petig ibland...
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 24, 2001
Men altså vill du se "ultravåld" ska du se
A Clockwork Orange. Det roliga med filmen är att den har budskap. En kompis far som är kriminalare påstår att den filmen är bland det bästa som skapats. Den bör oxå finnas på DVD.
[ Detta Inlägg ändrades av: nevermind den 2002-05-06 19:03 ]
January 22, 2002
Oh! Folk som känner till filmen A Clockwork Orange! Den filmen är ett mästerverk. Jag rekommenderar alla filmer som Stanley Kubrick har regisserat, speciellt A Clockwork Orange och Full Metal Jacket.
Annars så är Fight Club och Lock Stock And Two Smoking Barrels ena riktiga mästerverk (:
April 15, 2001
Ingen som sett Hard-Boiled? Den är ruskigt bra. Man måste se den. Men enligt Imdb är den förbjuden i Sverige.
January 17, 2002
Lock stock & 2 smoking barrels filmen/serien | Snatch | Clockwork orange | Natrual born killers | Alla alien utom nyaste |
Top 5 hemma hos mig
sen finns det juh dom här B filmerna som e så dåliga så dom e bra, typ Army of darkness som tål att ses hur många gånger som helst
Förresten skriv en mening med ett någorlunda långt ord i slutet (effekt:). Ha markören i slutet av meningen och tryck SHIFT+CTRL+SUDD och se vad som händer! Alltid uptäcker man nåt nytt av misstag då o då Det där kan juh vara riktigt händigt ibland!
December 4, 2001
Romper Stomper *brutal*
Rambo *cool*
Fredagen den 13:e del 8 *brutal, cool & kult*
Handgun *cool*
Evil Dead (Army of Darkness) *kult*
Pulp Fiction *cool*
[ Detta Inlägg ändrades av: Kid Rock den 2002-05-14 11:32 ]
November 16, 2002
våldsamt utan splatter så kan jag nog rekommendera alla gamla van damme och dolph lundgren filmer
annars kan du ju försöka få tag på Hooligans, som handlar om fotbollshuliganvåld det e nyhetsklipp från världen över om bråk och upplopp på olika fotbollstadium
OBS varning utfärdas den e extremt våldsam och kanske till och med förbjuden..... vet inte riktigt =)
Banna mig inte för att jag nämde den sista filmen
1 Guest(s)