January 5, 2002
Låter som att du vill ha allmänt sköna filmer med skönt våld.
Romper Stomper
Chopper (Bästa filmen jag sett på länge)
Hjärta av sten (var dock åratal sen jag såg den, den lär dessutom vara skitsvår att få tag på)
Battle Royale
Brother (underbar film, dock lite seg och förjävla "udda" i brist på bättre uttryck)
Som Öwall säger innehåller Heat tidernas bästa bankrån och eldstrid. Detta tillsammans med en stor tv och ett fett ljudsystem resulterar i ljud och bildinducerad orgasm. Synd bara att filmen är lite seg i övrigt, men den är bra.
November 16, 2002
DiDi wrote: [quote=HELIX]Street Fighter :p
Näe en läskig film är The Texas Chainsaw Massacre.. Usch..
En läskig film, på ett sådant där oförutbestämt skrämmande sätt är "The Mothman Prophecies" (stavas det så?)
hehe vi kanske e lite offtopic man tror den stavas så =) om du gillar sånna ska du se:
Session 9
Signs
Event horizon
och och.....fasen kommer inte ihåg namnet men jag editar dit det när jag kommer på det 😀
February 5, 2002
November 8, 2002
-=Andreas=- wrote: Romper Stomper med Russel Crowe.
Rofl! hahahaa kallar du det för hårdkort action ? 😀 haha nej du, Terminator 2 Judgement Day Directors Cut! det är grjjor! annars Rambofilmerna eller varför inte en gammal hederlig Bruce Lee film Tävlar själv i kampsport så jag gillar slagsmål rullar hehhe 😀
February 5, 2002
>b filmer...... jaja snart kommer T3 ut.
Appappapp, Resevoir Dogs 8.2/10 (38,363 votes IMDB) , Natural Born Killers 6.5/10 (15,611 votes IMDB). Terminator 2 8.0/10 (46,586 votes IMDB), The Terminator 7.8/10 (35,295 votes IMDB). B-filmer får inte så höga betyg på IMDB.
January 26, 2001
Blue_Moon_ wrote: [quote=mp3jojje]två riktigt sköna våldsfilmer är "Resvoir dogs" och "Natural born killers" har sett dom ett x antal gånger!
b filmer...... jaja snart kommer T3 ut.
enligt mig så är NBK osv riktiga våldsfilmer om man typ jämför med Terminator och så.... kan du säga några riktigt våldsamma scener i t ex T2?
February 5, 2002
KristofferP wrote: "Itchi the killer" är en otroligt våldsam och sjuk Japan-rulle. Inget för känsliga personer. Den gick på någon filmfestival i Malmö, väldigt många gick tydligen från bion innan filmen var slut.
Sådärja, då har det dykt upp en recension på filmen.
http://dvdforum.nu/recensioner.....5664011058
2 Guest(s)