Våldtäckt och femenister...|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Våldtäckt och femenister...
Couraga
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 29
sp_UserOfflineSmall Offline
828388
January 23, 2005 - 8:13 pm
sp_Permalink sp_Print

Tänkte lite på det ni snackade om tidigare om utmanande kläder.

Varför har tjejer det?
Jag tror knappast det är för att imponera på mamma och pappa.

Anledningen till att tjejer har sexiga kläder är ju i grunden för att attrahera killar. När de samtidigt vet att de finns sådana dumma jävlar som kanske får för sig att våldta någon så varför har de då så utmanande kläder?

Tjejerna måste ta bättre vara på sig själva!

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
828454
January 23, 2005 - 9:38 pm
sp_Permalink sp_Print

Couraga wrote: Tänkte lite på det ni snackade om tidigare om utmanande kläder.

Varför har tjejer det?

Anledningen till att tjejer har sexiga kläder är ju i grunden för att attrahera killar. När de samtidigt vet att de finns sådana dumma j**lar som kanske får för sig att våldta någon så varför har de då så utmanande kläder?

Dom måste väl ha rätten att klä sig hur dom vill?

denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
828457
January 23, 2005 - 9:40 pm
sp_Permalink sp_Print

Couraga wrote: Tänkte lite på det ni snackade om tidigare om utmanande kläder.

Varför har tjejer det?

Anledningen till att tjejer har sexiga kläder är ju i grunden för att attrahera killar. När de samtidigt vet att de finns sådana dumma j**lar som kanske får för sig att våldta någon så varför har de då så utmanande kläder?

Det där är bara skitsnack. En pisskass ursäkt för dåligt beteende.
Kvinnor har sprungit runt på stranden mer eller mindre utan kläder i 40 år. Inte gjorde det att våldtäkterna ökade. Nu pratas det i varje rättegång om att förövarna kände sig provocerade av kvinnans vågade klädsel. Rent bullshit. Det hela handlar om att det är för enkelt att komma undan med brottet idag.

Tyrfing
Member
Medlem
Forum Posts: 2187
828720
January 24, 2005 - 11:29 am
sp_Permalink sp_Print

Om någon gör något sexuelt mot min yngre syster mot hennes vilja så kommer jag att personligen se till att personen/personerna får straffet dom förtjänar då det inte är nått straff att snacka om i svergie idag.
Samt om det inte har ändrats så får gärningsmännen oftast vård före offret.

M0rbid
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 692
830018
January 26, 2005 - 9:20 am
sp_Permalink sp_Print

innan jag skaffade flickvän som råkat ut för det här "problemet" (våldtäkt och sedan blev svinet friat pga utmanade klädsel och sexuell historia)
så hade jag inte tänkt så mkt på vad som skrivits här, antagligen eftersom det börjar vara allmän accepterat med våldtäkter idag.

En kvinna måsste väl kunna gå var hon vill i vilka kläder hon vill utan att någon idiot skall vara på dem?

Man börjar ju undra vilka idioter som styr om de låter våldtäktsmän komma undan trots stark bevisning enbart pga "men hon var utmanande klädd" DET URSÄKTAR INTE ATT FÖRSTÖRA NÅGONS LIV !!!!!!!

*EDIT*

och att det bor en potentiell våldtäktsman i alla om bara förutsättningarna är rätt, Bullshit !!! kvinnor skall respekteras inte förnedras, däremot skulle jag antagligen kunna döda om omständigheterna krävde det, men aldrig våldföra mig på en kvinna, visst feministerna har en hel del rätt, men att de drar alla över en kam är ju ren idioti, man kan inte undgå att känna sig baktalad eller vad man skall säga...

dree
Member
Medlem
Forum Posts: 2277
830052
January 26, 2005 - 11:38 am
sp_Permalink sp_Print

Tindy wrote: Förresten, Var 5e man misshandlar sin kvinna.
Varannan kvinna misshandlar sin man.

Det är sant.

ja men skillnaden är ju att när männen slår så är det hårt...

obelix
Member
Medlem
830057
January 26, 2005 - 11:47 am
sp_Permalink sp_Print

dree wrote: [quote=Tindy]Förresten, Var 5e man misshandlar sin kvinna.

Det är sant.

Vad har det med saken att göra?

Dessutom så slår "proffsen" inte alltför hårt, eftersom det är större chans för märken då.

Btw, även kvinnor kan slå hårt.

chalaha
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 481
830084
January 26, 2005 - 12:54 pm
sp_Permalink sp_Print

Fackamato wrote: Det här är ju bara löjligt. Den man som inte kan hålla sig ifrån en kvinna är inte frisk. Om det leder till våldtäkt alltså, som diskussionen handlar om. En kvinna skall kunna vara naken och kunna sätta sig i ditt knä, utan att du gör något, om du förstår vad jag menar.

du lär ju inte kunna undvika bånge iaf, isf borde du nog kolla upp din läggning

Deuterium
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1644
830129
January 26, 2005 - 2:38 pm
sp_Permalink sp_Print

dree wrote: [quote=Tindy]Förresten, Var 5e man misshandlar sin kvinna.

Det är sant.

Nej, alla män slår absolut inte hårt.

[Gamepredator] Sulan
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1705
830133
January 26, 2005 - 2:47 pm
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote:
Sedan att det finns en potentiel våldtäcktsman i alla , är väl lika sant att alla kan döda om omständigheterna är dom riktiga.

Det där är total jävla bullshit. Långt ifrån alla män kan våldta någon. Att alla kan döda någon beror på att alla människor, i riktigt trängda situationer, handlar likadant. Vi har instinkter som gör att vi alltid försvarar oss själva till det yttersta och då kan alla människor begå mord. Någon liknande instinkt finns inte när det gäller sex...

skinner
Member
Medlem
Forum Posts: 2394
830136
January 26, 2005 - 2:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Det där är ju bara feminister som inte har någon egen man! Då gnäller dom på andra män. Det finns seriösa femenister vilka jag stödjer och det finns korkade femenister som har förlorat allt vett!

http://www.aftonbladet.se/vss/.....70,00.html

Coore
Member
Medlem
Forum Posts: 6002
830187
January 26, 2005 - 3:37 pm
sp_Permalink sp_Print

skinner wrote: http://www.aftonbladet.se/vss/.....70,00.html

Skulle män inte få handla på systemet så skulle jag inte tveka en sekund utan packa min väska och flytta till ett annat land!

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
830217
January 26, 2005 - 3:59 pm
sp_Permalink sp_Print

Coore wrote: [quote=skinner]http://www.aftonbladet.se/vss/debatt/story/0,2789,508670,00.html

Skulle män inte få handla på systemet så skulle jag inte tveka en sekund utan packa min väska och flytta till ett annat land!

Säg till när du åker så kan vi börja jobba på !locate-scriptet 😉

//Andreas

Tyrfing
Member
Medlem
Forum Posts: 2187
830268
January 26, 2005 - 5:01 pm
sp_Permalink sp_Print

Tja i san femenist anda så kan man ju föreslå det ända säkra alternativet.
Avlivning av alla män.

fackamato
Member
Medlem
Forum Posts: 5913
830336
January 26, 2005 - 6:05 pm
sp_Permalink sp_Print

chalaha wrote: [quote=Fackamato]Det här är ju bara löjligt. Den man som inte kan hålla sig ifrån en kvinna är inte frisk. Om det leder till våldtäkt alltså, som diskussionen handlar om. En kvinna skall kunna vara naken och kunna sätta sig i ditt knä, utan att du gör något, om du förstår vad jag menar.

du lär ju inte kunna undvika bånge iaf, isf borde du nog kolla upp din läggning

Haha, man får väl sätta sig i andra tankar.

whak
Member
Medlem
Forum Posts: 4718
830355
January 26, 2005 - 6:27 pm
sp_Permalink sp_Print

Coore wrote: [quote=skinner]http://www.aftonbladet.se/vss/debatt/story/0,2789,508670,00.html

Det är väl det enda som saknas här i Hedemora.
Det finns 3st krogar här istan,

#1 Kings arms Åldersgräns 23år
#2 Stadshotellet Åldersgräns tjejer 18 killar 20
#3 Micke's Åldersgräns 20 (oftast iaf)

Så var i hela friden ska vi killar under 20 ta vägen?
Sitta hemma och supa? Givande att inte kunna gå på krogen före 20år.

obelix
Member
Medlem
830414
January 26, 2005 - 8:01 pm
sp_Permalink sp_Print

[Gamepredator wrote: Sulan][quote=obelix] Sedan att det finns en potentiel våldtäcktsman i alla , är väl lika sant att alla kan döda om omständigheterna är dom riktiga.

Det där är total j**la bullshit. Långt ifrån alla män kan våldta någon. Att alla kan döda någon beror på att alla människor, i riktigt trängda situationer, handlar likadant. Vi har instinkter som gör att vi alltid försvarar oss själva till det yttersta och då kan alla människor begå mord. Någon liknande instinkt finns inte när det gäller sex...

Läs om, läs rätt...

Jag skrev att om omständigheterna var dom riktiga, inte att alla är det.
Det är en jävla skillnad.

[Gamepredator] Sulan
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1705
830484
January 26, 2005 - 9:27 pm
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan][quote=obelix] Sedan att det finns en potentiel våldtäcktsman i alla , är väl lika sant att alla kan döda om omständigheterna är dom riktiga.

Det där är total j**la bullshit. Långt ifrån alla män kan våldta någon. Att alla kan döda någon beror på att alla människor, i riktigt trängda situationer, handlar likadant. Vi har instinkter som gör att vi alltid försvarar oss själva till det yttersta och då kan alla människor begå mord. Någon liknande instinkt finns inte när det gäller sex...

Läs om, läs rätt...

Det är en j**la skillnad.

Förstår inte riktigt vad du menar nu... Oavsett omständigheter så kan inte alla våldta...

Vitamin-C
Member
Medlem
Forum Posts: 3083
830504
January 26, 2005 - 9:52 pm
sp_Permalink sp_Print

[Gamepredator wrote: Sulan][quote=obelix][quote=[Gamepredator] Sulan][quote=obelix] Sedan att det finns en potentiel våldtäcktsman i alla , är väl lika sant att alla kan döda om omständigheterna är dom riktiga.

Läs om, läs rätt...

Förstår inte riktigt vad du menar nu... Oavsett omständigheter så kan inte alla våldta...

ett exempel om någon galen forskare skulel injektera något amerikanskt kåthets virus (aftonbladet...) och du sen ser en riktigt snygg tjej så skulle det kanske se. Det är en gång omständigheterna är de rätta.
elelr så kanske du bara är riktigt full eller på något sätt inte kan hantera dina handlingar.

obelix
Member
Medlem
830505
January 26, 2005 - 9:54 pm
sp_Permalink sp_Print

[Gamepredator wrote: Sulan][quote=obelix][quote=[Gamepredator] Sulan][quote=obelix] Sedan att det finns en potentiel våldtäcktsman i alla , är väl lika sant att alla kan döda om omständigheterna är dom riktiga.

Läs om, läs rätt...

INte om man är impotent kanske.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 227
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL