July 27, 2002
Vilket av detta otyg skulle ni helst av allt vilja få deporterad från universum? Luddig fråga kanske men om man direkt går på svar borde det ploppa upp något.
Jag anser att mördare inte alltid är värre. Exempelvis så kan ju "mördaren" ha mördat något stolpskott som förtjänar döden. Skulle något av ovanstående hända mig skulle jag bli bra mycket mer skärrad om tjejen blev våldtagen jämfört med kusin nr 27 blev mördad, helt ärligt.
Mord kan vara berättigat enligt mina principer, däremot förtjänar aldrig en tjej att bli våldtagen. Håller ni med?
April 14, 2006
July 19, 2001
Pedofiler behöver ju inte sitta och pedda sig på barn utan de kan ju sitta i sitt fönster och titta på småbarn och nöja sig med det.
Sedan finns det nog mördare som är rejält mycket mer reko än våldtäktsmän. Dock är definitionen våldtäkt lite väl luddig för att säga att man vill skicka ut en sådan i rymden.
June 17, 2005
om dom sa nu har vi fångat in alla pedofiler våldtäkts män och mördare och lagt dom i 3 gigantiska burar.
då skulle jag dra ihop massa personer(helst aggresiva) sen massor av vapen(pistoler, kulsprutor, en o annan minigun, handgranater).
sen skulle vi skjuta på dessa 3 burar tills det bara var skinnslamsor kvar i dom sen skulle jag gå fram och hälla bensin på dem och tända eld sen skulle jag stampa och spotta på askan. och slutligen skulle jag känna mig tillfreds med tillvaron!
January 12, 2004
addeee wrote: om dom sa nu har vi fångat in alla pedofiler våldtäkts män och mördare och lagt dom i 3 gigantiska burar.
då skulle jag dra ihop massa personer(helst aggresiva) sen massor av vapen(pistoler, kulsprutor, en o annan minigun, handgranater).sen skulle vi skjuta på dessa 3 burar tills det bara var skinnslamsor kvar i dom sen skulle jag gå fram och hälla bensin på dem och tända eld sen skulle jag stampa och spotta på askan. och slutligen skulle jag känna mig tillfreds med tillvaron!
glöm då inte bort att även dom som skjuter, kastar handgranater och eldar upp dessa ska hoppa in i buren för samma behandling.
November 22, 2001
obelix wrote: [quote=addeee]om dom sa nu har vi fångat in alla pedofiler våldtäkts män och mördare och lagt dom i 3 gigantiska burar.
då skulle jag dra ihop massa personer(helst aggresiva) sen massor av vapen(pistoler, kulsprutor, en o annan minigun, handgranater).sen skulle vi skjuta på dessa 3 burar tills det bara var skinnslamsor kvar i dom sen skulle jag gå fram och hälla bensin på dem och tända eld sen skulle jag stampa och spotta på askan. och slutligen skulle jag känna mig tillfreds med tillvaron!
glöm då inte bort att även dom som skjuter, kastar handgranater och eldar upp dessa ska hoppa in i buren för samma behandling.
Nej nej, de är ju jättemånga som skjuter, så ingen vet vem som egentligen dödade någon. Oskyldig tills motsatsen bevisats vet du 😉
November 26, 2002
Json_81 wrote: [quote=obelix][quote=addeee]om dom sa nu har vi fångat in alla pedofiler våldtäkts män och mördare och lagt dom i 3 gigantiska burar.
Nej nej, de är ju jättemånga som skjuter, så ingen vet vem som egentligen dödade någon. Oskyldig tills motsatsen bevisats vet du 😉
men alla blir skyldiga till medhjälp och det är väl minst lika illa =P
1 Guest(s)