November 16, 2002
Nej, Ska jag rösta tycker att vi ska ut ur EU oxå men det lär aldrig ske för att regeringen behöver ju tydligen inte följa röstarnas resultat
ex när vi hade omröstning om vi skulle byta till högertrafik så sa ca 80% Nej minns inte exakt vad DN skrev men ni vet ju vad det blev endå 🙁
tycker vi borde bilda uniuon med alla länder i skandinavien och skita i EU
January 6, 2003
Att de som inte fattar va EU och EURO handlar om inte borde få rösta.
Om vi inte är med i EU och EURO så kommer vi att bli så mycket utanför och få kommer att vilja handla med Sverige och då finns det inte en lika stor marknad och då behöver inte lika många arbeta och då kommer arbetslösheten öka. Så rösta JA den 14 September inte för dein skull, inte heller för din bekants skull utan för Sveriges skull!
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
January 6, 2003
CoLiC wrote: Du e politikare du va? Trasiga kläder, färgat hår osv?
Nopp! är bara politiskt intresserad. Har dessutom rätt bra kläder och ofärgat hår. De du tänker på är säkert vänster och kommunist packen.
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
January 6, 2003
CoLiC wrote: Antagligen, har gott om sådana här i umeå...
Det är rätt förjävligt. Har typ 20 pers som är aktiva medlemar i KPML(r) på min skola.
Skillnaden är att de säger NEJ på söndag medans sånna som mig säger JA
2 Guest(s)