Välja utbildning?|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Välja utbildning?
Shikar
Member
Medlem
Forum Posts: 4468
sp_UserOfflineSmall Offline
1
February 27, 2009 - 8:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Tjenare NH,
Jag studerar just nu naturvetenskap och läser andra året. Jag är inte säker på vad jag ska läsa till senare och undrar om ni kan hjälpa till och "guida".

Mina krav på utbildningar är ca 4 år max utbildning och helst ingen/lite matematik (hatar matte :bgrin:)
Utbildningen måste finnas i sverige och helst i GBG.
Jag har kollat lite kort på olika utbildningar och dessa verkade intressanta.

-Dietist (ca 3 år lång) hittar mycket lite fakta om just detta yrke.
-Naprapat (ca 4 år + 1 år praktik för legitimering som naprapat), kanske någon som är naprapat här/utbildar sig till detta.

Kanske kan ni utifrån dessa "intressepunkter" ge förslag på andra yrken jag kan kolla på?

Jag gillar det mesta i skolan (förutom matte då) och är väldigt bra på det mesta, väldigt "mångsidig" så att säga.

Tack på förhand!
Over and out,
Shikar

jonte_power
Member
Medlem
Forum Posts: 2674
1219091
February 27, 2009 - 10:10 pm
sp_Permalink sp_Print

ja du.. vad vill du bli när du blir stor?

Shikar
Member
Medlem
1219096
February 27, 2009 - 11:06 pm
sp_Permalink sp_Print

jonte_power wrote: ja du.. vad vill du bli när du blir stor?

Ja du, det är frågan 😕

Kanske denna säger något (ett invecklat test som gav detta svar)?

Din personlighetstyp: