July 11, 2002
hmm. snart är det val och varje parti har satt upp valstugor runt om i hela sverige och erjbuder kaffe och informationsupplysning om partiet.
Besökte alla igår i gävle, i princip så bjuder alla på samma saker: Klistermärken,kaffe,godis..
Men fy åt miljöpartiet bjöd bara på ruttna äpplen som det fans mask i 👿
Ska ialla fall lägga min röst på moderaterna/Kristdemokraterna
bjöd så himla god kakor och kaffe. Sossarna gav ...
June 28, 2001
men halå
kristdemokraterna vill ha häxjakt som på 1500 talet
vänstern e komunister
sossarna e för mjäkiga
miljöpartiet vill ha bensin pris på 50kr l
moderaterna vill åtminstånde fixa till skatterna men är i stort sett bara bra för dom rika
centern vet jag inte ens vad dom vill
ingen e värd o rusta på, skulle vara bra om man kunde rusta så tex moderaterna tog hand om skatterna , kristD om invandringen så alla partierna sammarbeta mot ett bättre sverige, men nej bara ett parti som är neutralt som fan på alla pungter som passar in i nästan alla profiler ska styra sverige :arg:
*pöka dags*
January 30, 2002
pendlar mellan sossarna och folkpartiet.... Låter kanske lite konstigt men samtidigt som jag tycker att det är dags för individen att ta lite eget ansvar så tycker jag också att sossarna har en bra politik (i vissa frågor). Dessutom kan man ju ge sig f*n på att folkpartiet ger sig i lag med kd och jag vill nog inte se Affe som statsminister. Sossarna har å andra sidan en del statsråd jag inte gillar heller.
Får kanske rösta som sist, på miljöpartiet, eftersom de förmodligen ställer till med minst trubbel i riksdagen.
Bra ide´ att rösta på de godaste kakorna. Får nog ta mig en sväng på stan sen....
May 10, 2002
själv sitter man på 34mbits lina då.. rätt stabilt, grymt lyckat att ge oss i ett litet samhälle i norrland härlig lina medans folk i söder sitter på sunken adsl
LÄNGE LEVE.. ehmm bredband till norrland! har sett.. 3st valstugor, fp, kd o s.. men har inte varit där runt när dom har varit där
1 Guest(s)